صحبت‌های مربیان بعد از تساوی رئال-بایرن/ توخل: مستحق پیروزی بودیم!

بایرن مونیخ و رئال مادرید شب گذشته در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند و بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

در این بازی ابتدا رئال با گل وینیسیوس جونیور جلو افتاد و سپس با گل‌های لروی سانه و هری‌کین عقب افتاد که در نهایت گل وینیسیوس از روی ضربه پنالتی کار را به تساوی کشاند.

کارلو آنچلوتی پس از بازی گفت: “نتیجه خوبی بود. بایرن امشب بهترین فوتبالش را بازی کرد اما ما بهترین فرم خود را به نمایش نگذاشتیم، با این حال زمان داریم تا چهارشنبه آینده آن را نشان دهیم.”

تعویض جود بلینگام؟

او روی بهترین فرم نبود و در واقع تمام تیم اینطور بودند. بلینگام بعد از دقیقه 60 دچار گرفتگی شد و به همین دلیل مجبور شدم او را تعویض کنم.

چه چیزی کم بود؟

نیمه اول دفاع کردیم اما با شدت کم، نیمه دوم وقتی آن‌ها پیش افتادند، ما شروع کردیم به پرس کمی بیشتر، احساسم این بود که راحت هستیم، اما فشار تیم به حریف کم بود. ما بازی را به اندازه کافی خوب تمام کردیم، خوب، مساوی مساوی است، باید 90 دقیقه در محیطی که همه می‌شناسند، رنج می‌کشیدیم.

پاس گل تونی کروس؟

ما گاهی توپ را کنترل می‌کردیم. آن‌ها فشار زیادی وارد نکردند و فضاهایی وجود داشت. در زمین خودشان بودند و ما با یک پاس فوق‌العاده و یک حرکت فوق‌العاده از وینیسیوس از موقعیت‌ استفاده کردیم.

هدف از تعویض‌ها؟

فقط کمی انرژی بیشتر، کروس بازی بسیار خوبی انجام داد و بلینگام گرفتگی عضلات داشت، اما من نیروی تازه داشتم و چیزی باید تغییر می‌کرد. من روی نیمکت ابزار دارم و باید از آن‌ها استفاده کنم.

هفته مهم؟

ما در لیگ و در چمپیونزلیگ موقعیت خوبی داریم، باید تلاش کنیم تا به لندن برسیم.

توخل: مستحق پیروزی بودیم

توماس توخل در نشست خبری پس از بازی تیمش را مستحق پیروزی دانست.

جریان بازی؟

ما خیلی خوب شروع کردیم و می‌توانستیم در دقایق اول پیش بیفتیم. سپس اما به برنامه‌مان پایبند نبودیم. من حتی نمی‌دانم چرا گل خوردیم و شرایط سخت شد. در نیمه دوم وضعیت بهتر شد. عزم بیشتری نشان دادیم. ما بازی را ۲-۱ کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم، باید گل سوم را به ثمر می‌رساندیم و بازی را می‌بردیم. حس عجیبی دارد آنها دو موقعیت جدی‌شان را به دو گل تبدیل کردند.

وضعیت بعد از این بازی؟

اکنون وضعیت روشن است. برد در مادرید و سپس در ومبلی. هنوز هم بازی برای من ۵۰-۵۰ است. ببینیم چه می‌شود.

مقابل اشتوتگارت از ترکیب چرخشی استفاده می‌کنید؟

هنوز نمی‌دانم. بازی همین یک ساعت پیش به پایان رسید. فردا دوباره از من بپرسید.

مربی‌ای هستید که می‌دانید چگونه در برنابئو پیروز شوید، در سال ۲۰۲۲ با چلسی این کار را انجام دادید، باز هم می‌توانید؟
این مهم نیست که من بدانم دوباره می‌توانم یا نه. مهم این است که واقعا آن را انجام دهیم و باور کنیم که می‌توانیم. که البته ممکن است، همان‌طور که گفتم وضعیت هنوز ۵۰-۵۰ است. ما می‌توانیم در آنجا موقعیت‌های زیادی ایجاد کنیم. برنابئو یکی از سخت‌ترین مکان‌ها برای پیروزی است، اما وضعیت این است. یک چالش جدی، زیبایی شرایط فعلی این است که ما می‌توانیم نتیجه امروز را فراموش و از صفر شروع کنیم.