توپچی‌ها دوباره صدرنشین شدند!

در جریان بازی‌های هفته سی‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، آرسنال به عنوان میهمان تیم برایتون در استادیوم آمریکن اکسپرس به مصاف رفت. در این دیدار، آرسنال با نتیجه سه بر صفر موفق به کسب پیروزی شد.

در هفته سی‌ودوم لیگ برتر انگلیس، دو تیم آرسنال و برایتون در استادیوم آمریکن اکسپرس به مصاف هم رفتند. آرسنال توانست با گل‌های بوکایو ساکا، کای هاورتز و لیاندرو تروسار به پیروزی دست یابد.

در نیمه اول، آرسنال از ابتدای بازی موقعیت‌های خوبی ایجاد کرد و در دقیقه ۳۳ با گل بوکایو ساکا از روی نقطه پنالتی دروازه برایتون را شکست داد. تا پایان این نیمه، برایتون قادر به ایجاد فرصت گلزنی نبود و آرسنال با نتیجه یک بر صفر به سود خود پایان یافت.

در این بازی، آرسنال تعداد ۹ شوت را به طرفین دروازه زده بود که ۴ شوت آنها به چارچوب دروازه بود و برایتون نیز فقط به ۶ شوت دست یافته بود، ولی هیچ یک از آنها به چارچوب نرفت. درصد مالکیت توپ نیز با نسبت ۵۸٪ به ۴۲٪ به نفع آرسنال بود.

در نیمه دوم، حملات آرسنال ادامه داشت و در دقیقه ۶۲، کای هاورتز با گلی دیگر نتوانست توپچی‌ها را رها کند. در دقیقه ۸۶، لیاندرو تروسار با گل سوم، پیروزی تیم خود را تضمین کرد. با این پیروزی، آرسنال با یک بازی بیشتر نسبت به لیورپول به صدر جدول لیگ برتر انگلیس رفت.

برایتون ۰-۳ آرسنال | خلاصه بازی | برد قاطعانه توپچی‌ها ، جنگ قهرمانی ادامه دارد