چلسی 2-2 برنلی؛ لندن شاهد تساوی با تیم ده نفره مهمان!

هفته ۳۰ رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یک تساوی خانگی برای چلسی مقابل برنلی پیگیری شد.

تیم چلسی، تیم پرنوسان جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در هفته ۳۰ این رقابت‌ها در ورزشگاه خانگی خود در شهر لندن، یعنی استمفوردبریج، به مصاف تیم برنلی رفت و یک تساوی را در خانه به دست آورد. در نیمه اول، تیم چلسی در دقیقه ۲۳ توسط اکسل دیساسی گلی را به ثمر رساند که این گل توسط داور مردود شد، اما در دقیقه ۴۴، روی خطای پنالتی مدافع برنلی و اخراج این بازیکن، مهاجم جوان چلسی یعنی کول پالمر با یک ضربه پنالتی، دروازه برنلی را باز کرد. در نهایت، این بازی در پایان نیمه اول با یک گل به سود چلسی به پایان رسید.

در نیمه دوم، تیم برنلی علیرغم تعداد بازیکنان کمتر برای زدن گل تساوی تلاش کرد و در دقیقه ۴۷ و تنها دو دقیقه پس از آغاز نیمه دوم، گل تساوی را به ثمر رساند. در ادامه، کول پالمر گل دوم برای چلسی را در دقیقه ۷۸ زد، اما سه دقیقه بعد، دارا اوشی گل تساوی را برای شاگردان وینسنت کمپانی به ثمر رساند. در پایان این بازی و در یک دیدار عجیب، شاگردان مائوریسیو پوچتینو با نتیجه ۲-۲ تساوی را در مقابل برنلی کسب کردند.

با تساوی چلسی، این تیم با ۴۰ امتیاز همچنان تیم ۱۱ جدول لیگ برتر انگلیس باقی ماند و برنلی هم با ۱۸ امتیاز تیم رده ۱۹ جدول لیگ انگلیس را به خود اختصاص داد.

چلسی ۲-۲ برنلی | خلاصه بازی | نتیجه ناامیدکننده مقابل قعرنشین ۱۰نفره