پیروزی استقلال مقابل هوادار با تک‌گل آرمین سهرابیان

آخرین دیدار فوتبال ایران در سال 1402 بسیار سرد و بی‌روح و کسل‌کننده بود. در این مسابقه استقلال با گل ثانیه 43 آرمین سهرابیان از حریف پیش افتاد و در ادامه نیز این هوادار بود که مالکیت توپ را در اختیار داشت و چندین فرصت خوب نیز به روی دروازه استقلال خلق کرد که حسینی با واکنش‌های تماشایی خود، مانع از گلزنی حریف شد تا شاگردان نکونام برنده از زمین خارج شوند.

استقلال در همان اولین فرصت خود در ثانیه 43 به گل رسید. آنها صاحب یک ضربه کرنر شدند که که مهدی مهدی‌پور با پاس کوتاه، توپ را به ابوالفضل جلالی سپرد. ارسال این بازیکن در بهترین نقطه ممکن فرود آمد و آرمین سهرابیان که خط دفاعی را ول کرده و تا مقابل دروازه حریف جلو کشیده بود، با یک ضربه سر دیدنی توپ را به دور از دستان علیرضا حقیقی وارد دروازه کرد و گل نخست تیمش را به ثمر رساند.

در ادامه این تیم هوادار بود که مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت و موقعیت‌های خوبی را نیز به روی دروازه استقلال خلق کرد. در دقیقه 19، ضربه کریم اسلامی درون محوطه جریمه را حسینی با پا دفع کرد. در ادامه توپ به شجاعیان رسید که ضربه فنی او را باز هم حسینی راهی کرنر کرد.

در ادامه هوادار کنار خط عرضی صاحب یک ضربه کاشته شد که شجاعیان قصد داشت یک ضرب دروازه را باز کند که ضربه او را حسینی با واکنشی به موقع دفع کرد. در ادامه نیز امین پورعلی صاحب فرصت شد که باز هم کاپیتان آبی‌ها با واکنشی به موقع توپ را دفع کرد.

در نیمه دوم استقلال یک موقعیت خوب را به دست آورد که شوت پیمان بابایی را علیرضا حقیقی با واکنشی دیدنی مهار کرد. در وقت‌های تلف شده نیز یونس شاکری فرصت خوبی برای گلزنی داشت که ضربه سر او را حسینی با واکنشی به موقع دفع کرد.

در نهایت نیز این بازی با همان یک گل به سود استقلال به پایان رسید تا تیم نکونام سال را با پیروزی و صدرنشینی به پایان برساند.

خلاصه بازی هوادار 0 – 1 استقلال – فوتبال – لیگ برتر – 27 اسفند 1402