پیروزی ۲-۱ شمس آذر مقابل آلومینیوم

تیم فوتبال شمس آذر با نتیجه دو بر یک آلومینیوم اراک را شکست داد و به اولین پیروزی خود در نیم فصل دوم دست پیدا کرد و 3 امتیاز مهم خانگی را به دست آورد، نمایش هجومی شمس آذر و میل هجومی آنها شباهت زیادی به عملکرد آنها در نیم فصل نخست را داشت.

نیمه نخست این مسابقه با حملات دامنه دار شمس آذر همراه بود و با فرصت سوزی بازیکنان این تیم با نتیجه بدون گل به پایان رسید، آلومینیوم اراک هم با ضربه سر شروین بزرگ موقعیت خطرناکی روی دروازه شمس آذر خلق کرد.

نیمه دوم هم با همان روال طی شد و همچنان شمس آذر تیم برتر میدان بود و شمس آذر روی حرکت تکنیکی عیسی مرادی موقعیت پنالتی به دست آورد که کاپیتان این تیم امیرمسعود سرآبادانی گل اول مسابقه را وارد دروازه آلومینیوم کرد.

بازی همچنان در دست شمس آذر بود و ارسال امیرمحمد نسایی با ضربه سر فرار امام علی به گل دوم تبدیل شد تا شمس آذر حاشیه امنیت خوب یدر این مسابقه داشته باشد.

ادامه مسابقه با میل هجومی بازیکنان آلومینیوم در جریان بود و تعویض مجتبی حسینی روی روند هجومی این تیم تاثیرگذار بود و رضا جبیره دو موقعیت فوق العاده گلزنی ایجاد کرد که علیرضا جعفرپور دروازه‌بان جوان شمس آذر واکنش‌های فوق‌العاده‌ای داشت و مانع گلزنی بازیکنان آلومینیوم شد.

در ثانیه‌های پایانی مسابقه آلومینیوم صاحب ضربه پنالتی شد که مهدی لیموچی با ضربه محکم و زمینی و تک گل آلومینیوم را وارد دروازه شمس آذر کرد.

دو تیم در این مسابقه عملکرد فنی خوبی داشتند و فوتبالی زیبا و هجومی به نمایش گذاشته شد، این مسابقه در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود شمس آذر به پایان رسید و بازی خوب این تیم مقابل هواداران به سه امتیاز مهم ختم شد و اولین پیروزی شمس آذر در نیم فصل دوم رقم خورد.

خلاصه بازی شمس آذر 2-1 آلومینیوم اراک (جمعه، 18 اسفند 1402)