شیک‌ترین مدل موهای باب کوتاه ترند 2024

منصفانه است که بگوییم اکثر ما در مقطعی از زندگی‌مان به آرایشگاه مراجعه کرده ایم و تصمیم گرفته ایم که موهایمان را تا حد زیادی کوتاه کنیم. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که تا به حال در برابر این خواسته مقاومت کرده اید، باید به شما بگوییم که مدل موهای باب کوتاه این روزها محبوب تر از همیشه شده اند. اکنون آرایشگران به گزینه‌های کوتاه‌تر و مدل‌دهی بیشتر نسبت به قبل فکر می کنند و سعی دارند مدل موهای جدیدی به سبک باب طراحی کنند.

باب یک مدل موی جاودانه است که برای هر نوع مویی از ظریف و ضخیم گرفته تا مجعد و صاف و هر نوع فرم صورتی مناسب است. امروز قصد داریم بهترین و جدیدتری مدل موهای کوتاه باب ترند 2024 را به شما معرفی کنیم.

1- میکرو باب

مدل موی میکروباب شکل فوق‌العاده کوتاهی از مدل موی کلاسیک باب است. این مدل موی شیک تا بین استخوان گونه و چانه طول دارد و یکی از بهترین مدل موها برای برجسته تر نشان دادن ساختار استخوان گونه می باشد. اگر فک یا گونه های برجسته ای دارید و دوست دارید بیشتر جلب توجه کنند، پیشنهاد می کنیم این مدل مو را امتحان کنید. این مدل موی فوق العاده کوتاه برای افرادی که موهای صاف یا مواج دارند و برای حالت دادن موهایشان به حرارت زیاد نیاز ندارند، مناسب است.

2- باب بلانت کوتاه

مدل موی باب بلانت کوتاه یا باب باکس کوتاه یک مدل موی باب بسیار ساده است که انتهای آن به شکل کاملا صاف کوتاه شده است. می توانید با باز کردن فرق کج یا کوتاه تر کردن قسمت های جلویی جذابیت این مدل مو را دوچندان کنید.

3- باب قارچ کوتاه

مدل موب باب قارچ کمتر به مدل موهای باب کوتاه شما مربوط می شود و بیشتر به نحوه مدل دادن آن می پردازد. پیش بینی می شود که این مدل مو یکی از مدل موهای ترند سال 2024 باشد. یک مدل موی باب به سبک گرد که طول آن در بیشتر نقاط یکسان است و شباهت زیادی به قارچ خوراکی دارد. این مدل مو نیاز به حالت دادن و نگهداری چندانی ندارد و هرچه حجم طبیعی موها بیشتر باشد، ظاهر زیباتری خواهد داشت.

4- باب کوتاه حاشیه دار

این مدل مو تا استخوان های گونه کوتاه می شود و در قسمت پشتی نیز بلندتر است. برای کوتاه کردن چتری ها سعی کنید فاصله قابل توجهی بین انتهای لبه چتری ها و ابروهایتان وجود داشته باشد. این مدل مو برای هر فرم صورتی مناسب نیست و پیشنهاد می کنیم پیش از کوتاه کردن موها، با آرایشگر خود درباره مناسب بودن آن برای فرم صورتتان مشورت کنید. به طور کلی این مدل مو برای صورت های بیضی و گرد مناسب است.

5- LE PETIT BOB

این مدل مو شباهت زیادی به مدل موی باب فرانسوی دارد، اما کمی کوتاه تر بوده و معمولا موج دار و بافت دار است. در این مدل مو، موها تا بین خط فک و گونه ها کوتاه می شوند. موهای دور گردن بلندتر و موهای جلویی کوتاه تر هستند. این مدل مو برای موهای خیلی صاف مناسب است. اگر موهای کوتاهی دارند که در حال بلند شده است، این مدل مو برای شما مناسب خواهد بود.

6- ماکسی باب کوتاه

چگونه یک مدل موی باب می تواند همزمان هم ماکسی و هم کوتاه باشد؟ در واقع کلمه کوتاه به طول موها و کلمه ماکسی به لایه ها و نحوه استایل دادن آنها اشاره دارد. به نظر می رسد مدل موهای باب حجیم در سال 2024 طرفداران زیادی خواهند داشت. همانطور که در اواخر سال 2023 فرهای درشت و موهای حجیم ترند شده بود. مدل موی ماکسی باب برای موهای مجعد و پرپشت مناسب است.

منبع: راهنماتو