صحبت‌های کیلین مورفی از احتمال حضور در فیلم پیکی بلایندرز

کیلین مورفی به تازگی درباره احتمال حضور در فیلم پیکی بلایندرز که توسط خالق مجموعه، یعنی استیون نایت ساخته خواهد شد، صحبت کرده است.

کیلین مورفی در جدیدترین صحبت‌هایش از شرایط‌اش برای حضور دوباره در پیکی بلایندرز گفته است. ما او را طی 6 فصل در سریال Peaky Blinders دیدیم؛ جایی که این هنرپیشه بازی در نقش تامی شلبی را برعهده داشت. در این سریال ما شاهد تقابل تامی با قانون و گروه‌های خلافکار بودیم و نگاهی هم به دوره ظهور فاشیسم طی دوران پس از جنگ جهانی اول در بریتانیا کبیر انداختیم. ما در انتهای این مجموعه تلویزیونی بود که برای آخرین بار مورفی را در نقش تامی شلبی دیدیم. سریال پیکی بلایندرز در سال 2022 بود که به پایان رسید. اما استیون نایت، خالق سریال، در حال ساخت یک نسخه سینمایی از این مجموعه است. علاوه بر این، ظاهرا یک دنباله و یک پیش‌درآمد سریالی هم برای این فرنچایز ساخته خواهند شد.

کیلین مورفی در به تازگی در برنامه Desert Island Discs از BBC Radio 4 حضور پیدا کرده و از حضورش در سریال پیکی بلایندرز صحبت کرده است. همچنین او درباره این که دوست دارد در نسخه سینمایی حضور داشته باشد یا نه، اظهار نظر کرد. مورفی می‌گوید علی‌رغم نحوه پایان‌بندی داستان تامی شلبی در مجموعه تلویزیونی و افزایش سن‌اش، هنوز هم به بازی در این نقش تمایل دارد. او در این رابطه گفت: «اگه چیز بیش‌تری واسه روایت وجود داشته باشه و استیون نایت فیلم‌نامه‌ای در حد و اندازه‌هایی که ازش سراغ دارم بتونه بنویسه، میرم سراغ‌اش. می‌خوام بگم که اگه ملت می‌خوان تامی شلبی 50 ساله رو ببینن، من پایه‌ام. بیاید بریم تو کارش».