خبر شوکه‌کننده از پرسپولیس: گل‌محمدی استعفا داد

پرسپولیس روز گذشته در هفته پانزدهم لیگ برتر در رفسنجان با تساوی یک بر یک متوقف شد و در رده سوم جدول جای گرفت. بعد از پایان مسابقه یحیی به نشست خبری رفت و در همان نشست اعلام کرد که از پرسپولیس می‌‌رود!

یحیی گفت: «جنگ‌های رسانه‌ای را باختیم. جنگ‌های بیرون زمین را از دست دادیم. تیم بزرگ مثل پرسپولیس باید تدارکات بهتر و آدم‌های قوی‌تری کنارش باشد تا رقابت کند. در کل فکر می‌کنم نیم فصل سختی داشتیم. 30 امتیاز با این مشکلات گرفتیم که کار بزرگی بود. از بازیکنانم قدردانی می‌کنم. هر چه در توان داشتند گذاشتند. مشکلات مالی و امکاناتی داشتیم. با این شرایط من شخصا نمی‌توانم ادامه بدهم. 3 ماه قبل با پرسپولیس فسخ کردم اما حرکتی که باعث دلگرمی باشد را باشگاه انجام نداد. از اینجا از همه پرسپولیسی‌ها که من در این 4 سال بودم تشکر می‌کنم. امیدوارم هر کسی که می‌آید موفق باشد.»

این خبر بازیکنان و هواداران پرسپولیس را شوکه کرده است. شاید اگر ماه گذشته این اتفاق می‌افتاد توجیه داشت. چون در چند بازی اخیر وضعیت پرسپولیس بهتر شده بود. همین حالا هم پرسپولیس فقط دو امتیاز کمتر از استقلال دارد. این وضعیت آنقدر ناامید کننده نبود که یحیی بخواهد استعفا بدهد. اما به نظر می‌رسد او مشکلات دیگری فارغ از نتایجش در پرسپولیس داشته است که در نهایت تصمیم به کناره‌گیری گرفته است.