پیروزی ۱-۰ پرسپولیس مقابل هوادار با تک گل مهدی ترابی

در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان هوادار تهران بود. سرخ‌ها در ۶ بازی قبلی خود هیچ بردی به دست نیاورده بودند و با ۴ تساوی و دو شکست وضعیتی بحرانی را تجربه می‌کردند.

سپاهان 4 – مس رفسنجان 1؛ توفان زرد برگشت!

سرخ‌ها که نیاز مبرمی به برد داشتند دقایق اول بازی با بیتابی حمله می‌کردند و سرانجام در دقیقه ۲۰ با اشتباه مدافع حریف و حرکت پا به توپ مهدی ترابی به گل اول مسابقه دست یافتند. پرسپولیس در ادامه این نیمه نیز موقعیت‌های خوبی داشت که یکی پس از دیگری از دست رفت.

در نیمه دوم بازی، هوادار با آوردن قائم اسلامی خواه سعی در جبران تک گل خورده و به تساوی کشاندن بازی داشت اما با دفاع محکم پرسپولیس روبرو شد. سرخ‌ها در این نیمه با نبیل باهویی مهاجم سوئدی خود چند موقعیت دیگر نیز به دست آوردند که یکی از آنها از روی خط بیرون کشیده شد و دیگری که گل شده بود توسط داور مردود اعلام شد.

یحی گل محمدی در دقایق پایانی با تعویض‌هایش سعی در حفظ توپ و البته محکم کردن خط دفاعی خود داشت و دقایق پایانی مسابقه برای پرسپولیس که به ۳ امتیاز این بازی نیاز شدیدی داشت با حساسیت و استرس بالایی دنبال شد که سرانجام تک گل سرخ‌ها در نیمه اول پابرجا باقی ماند تا پرسپولیس پس از دو ماه بالاخره طعم شیرین پیروزی را بچشد.