مسی همچنان بکام را شگفت‌زده می‌کند!

دیوید بکام مالک باشگاه اینترمیامی، در تابستان امسال از نفوذ خود برای وسوسه کردن لیونل مسی برای پیوستن به لیگ آمریکا استفاده کرد و فوق ستاره آرژانتینی که گفته می‌شد در آستانه پیوستن به بارسلونا قرار داشت را به تیم خود آورد. از همان ابتدا روابط خوبی بین مسی و بکام برقرار شد و بکام اعتراف کرده است که بعد از اولین بازی لیونل مسی برای اینترمیامی، مقابل نیویورک ردبولز، از شدت هیجان نمی‌توانسته به خانه برود تا بخوابد.

مسی فرهنگ آمریکا را تغییر داده است!

گویا لیونل مسی هنوز هم بعد از گذشت چهار ماه از حضور در باشگاه فلوریدایی، بکام را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این اسطوره باشگاه منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس درباره تعهد مسی به تمرینات می‌گوید: “از زمانی که لئو به اینتر میامی پیوسته و در باشگاه حضور پیدا کرده است، زودتر از همه تیم به تمرینات می‌آید و آخرین نفری است که کمپ تمرین را ترک می‌کند. او حرفه‌ای‌ترین بازیکن تیم ما است.”

مسی دو فصل با اینتر میامی قرارداد دارد و در حال حاضر در تعطیلات بین دو لیگ در استراحت با خانواده به سر می‌برد. گفته می‌شود این ستاره آرژانتینی فصل بعد را در کنار لوئیس سوارز در خط حمله اینترمیامی سپری خواهد کرد. این همکاری بعد از روزهای طلایی در بارسلونا، یک بار دیگر در آمریکا و به مدت یک فصل تکرار خواهد شد.