«لیندا کایسدو» دختر طلایی سال ۲۰۲۳ شد!

هر دو بازیکن برنده جایزه بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال در تیم‌های مردان و زنان در سال ۲۰۲۳ از رئال مادرید هستند.

هالند برنده جایزه مرد طلایی ۲۰۲۳ شد!

در بخش مردان، جود بلینگام ۲۰ ساله موفق شد جایزه پسر طلایی را نصیب خود کند. او علاوه‌بر درخشش در دورتموند و تیم ملی انگلیس، اولین فصلش در رئال مادرید را به شکل شگفت‌انگیزی آغاز کرد و موفق شده است در ۱۷ بازی این فصل برای این تیم، ۱۵ گل به ثمر برساند.

جایزه دختر طلایی سال نیز به «لیندا کایسدو»، وینگر چپ ۱۸ ساله کلمبیایی رئال رسید. او در جام جهانی زنان ۲۰۲۳ که در تابستان گذشته برگزار شد، یکی از بهترین بازیکنان جوان جام بود و برای کلمبیا ۲ گل و ۱ پاس گل ثبت کرد. او همچنین در این فصل در ۹ بازی‌اش برای رئال مادرید ۱ گل زده و ۴ پاس گل داده است.

کایسدو شب گذشته به عنوان دختر طلایی سال ۲۰۲۳ انتخاب شد و جایزه‌اش را دریافت کرد. او پس از کسب این عنوان گفت: «برای این جایزه بسیار سپاسگزارم. می‌خواهم از باشگاه و تیم‌هایم برای اینکه به من کمک کردند و فرصت بازی دادند، تشکر کنم. به جود بلینگام هم تبریک بگویم. او بازیکن فوق‌العاده‌ای است.»

امیلیانو بوتراگنیو، بازیکن سابق رئال و مدیر روابط عمومی این باشگاه درباره انتخاب کایسدو به عنوان دختر طلایی سال گفت: «این جایزه برای قدردانی از تلاش و استعداد مستمر اوست. لیندا بازیکن فوق العاده‌ای است. او این را در بازی‌هایش برای باشگاه و همچنین در جام جهانی نشان داد. او بازیکنی ضروری برای ما در حال حاضر و آینده است. به او تبریک می‌گویم.»