پیروزی اتلتیکومادرید مقابل مایورکا با تک گل گریزمان

تیم اتلتیکومادرید در هفته چهاردهم رقابت‌های لالیگا، میزبان مایورکا بود. این تیم برای گرفتن جایگاه سومی بارسلونا در جدول لالیگا نیاز به یک پیروزی خانگی داشت.

میلان ۱-۰ فیورنتینا: پیروزی نفس‌گیر پس از دو ماه

اتلتیکو به روال بازی‌های اخیرش، از ابتدا توپ و میدان را در دست داشت و دو موقعیت مسلم گلزنی را در نیمه اول با ارسال از کناره‌ها، توسط آلوارو موراتا از دست داد. کاپیتان تیم ملی اسپانیا ضربات سر خود را هر بار به بیرون زد.

نیمه اول بدون گل با وجود مالکیت دو برابری اتلتیکو و 10 شوت به چهارچوب اما بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم دیه گو سیمئونه رودریگو دی پل و رودریگو ریکلمه را به بازی فرستاد تا ترکیب تیم را تهاجمی‌تر کند. این تعویض‌ها نتیجه بخش بود و نهایتا اتلتیکو توسط آنتوان گریزمان به گل رسید.

مهاجم فرانسوی، ارسال ماریو هرموسو را در محاصره دو مدافع حریف دریافت کرد و با یک ضربه سر هوشمندانه از حوالی نقطه پنالتی، تیمش را به گل اول رساند.

این گل، سیزدهمین گل گریزمان در 17 مسابقه این فصل برای اتلتیکو بود و حالا این ستاره فرانسوی تنها دو گل تا رسیدن به عنوان بهترین گلزن تاریخ اتلتیکو فاصله دارد.

در ادامه تیم اتلتیکو، مثل سایر مواقع بعد از دستیابی به گل برتری، در لاک دفاعی فرو رفت و بدون موقعیت سازی، اجازه حمله موثر به حریف را هم نداد. این تیم با نتیجه 1-0 پیروز شد و موفق شد با 31 امتیاز به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به بارسلونا در رده سوم جدول جای بگیرد.