کین: قهرمانی با انگلیس خاص‌ترین حس جهان است!

هری کین با درخشش در این فصل به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان بایرن مونیخ در بین هواداران تبدیل شده است. آمار فروش پیراهن‌های او نشان می‌دهد که این بازیکن در کمتر از یک سال در تاریخ بایرن ماندگار شده است.

بهترین مهاجم جهان؛ آمار شگفت‌انگیز هری کین

او در گفتگویی با Channel 4 درباره اهدافش در بایرن مونیخ و تیم ملی انگلیس گفت: «بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا چیزهایی هستند که ما با بایرن به دنبال آن هستیم. در انگلیس هم یورو را می‌خواهیم. تیم‌هایی که من در آنها هستم شانس بسیار خوبی برای بردن این جام‌ها دارند.

هدف با انگلیس قهرمانی در یورو است، ما در آخرین دور به جام بسیار نزدیک بودیم و این باعث شد که این دفعه بیشتر تشنه شویم که برگردیم و این یکی را ببریم. بدون هیچ بهانه‌ای، ما می‌خواهیم عنوان قهرمانی را بدست آوریم و انجام این کار با انگلیس، خاص‌ترین احساس تاریخ خواهد بود.»

او در ادامه به انتقالش از تاتنهام به بایرن مونیخ در تابستان گذشته پرداخت.

«این همیشه کاری بود که می‌خواستم انجام دهم. من ۱۹ سال در اسپرز بودم اما همیشه در ذهنم می‌خواستم یک لیگ جدید، یک فرهنگ و تیم جدید را تجربه کنم. همه چیز در فوتبال به شکل خوب و در زمان مناسبی اتفاق می‌افتد و دقیقا در همان زمانی که می‌خواستم جدا شوم بایرن به سراغم آمد و من از چالشی که در بایرن با آن روبرو می‌شدم هیجان‌زده شدم و پیشنهاد را پذیرفتم.»