اشتیاق رونالدو برای ادامه رکوردشکنی!

تیم ملی پرتغال صعودش به رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 را با پیروزی در هشت بازی گذشته، به ثمر رساندن 32 گل و دریافت تنها دو گل قطعی کرده است.

مسی‌ و رونالدو در عربستان دوباره روبرو می‌شوند!

با این حال، این تیم باید در وقفه دیدارهای ملی ماه نوامبر در چارچوب مسابقات انتخابی یورو 2024 به مصاف دو تیم لیختن اشتاین و ایسلند برود تا دو بازی باقی مانده از این رقابت‌ها را هم به پایان برده باشد.

رونالدو از این که بار دیگر فرصت حضور در ترکیب تیم ملی کشورش را به دست آورده بسیار خوشحال است و با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرامش این احساسات را نشان داد. او در این باره نوشت: «هر بار که به تیم‌مان برمی‌گردم، احساس شعف و اشتیاق دارم!»

این ستاره النصر تا به حال در هفت دیداری که در مسابقات انتخابی یورو با پیراهن تیم ملی پرتغال انجام داده موفق شده 9 گل به ثمر برساند و حالا امیدوار است که بتواند تعداد گل‌های زده‌اش را در این دو دیدار باز هم افزایش دهد.

او تا به حال 127 گل در دیدارهای ملی به ثمر رسانده و مصمم است که فاصله‌اش با دیگر بزرگانی که در این رکوردشکنی در پی او هستند را به شکل قابل توجهی افزایش دهد تا خیالش از بابت جاودانه ماندن آن به نام خودش راحت باشد.