مسی ویلای مورد علاقه‌ام را از چنگم درآورد!

ادین راس، یوتیوبر معروف، مدعی شده که لیونل مسی جلوتر از او یک عمارت 11 میلیون دلاری را خریداری کرده است.

این جوان آمریکایی با حضور در رسانه‌های اجتماعی، ثروت چشمگیری به دست آورده، اما برای خرید خانه میامی از پردرآمدترین بازیکن لیگ حرفه‌ای آمریکا شکست خورد.

راس در شبکه‌های اجتماعی برای ابراز تاسف درباره این اتفاق اشاره کرد که هیچ راهی برای رقابتی با مسی وجود ندارد. مسی در سال 2022 با تخمین سرانگشتی حدود 120 میلیون یورو درآمد داشته است.

راس در حالی که جزئیات این اتفاق را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذاشت، با حسرت گفت: “مسی خانه‌ای که می‌خواستم را از چنگم درآورد. من واقعاً یک خانه باشکوه را در میامی می‌خواستم، بنابراین اکنون باید خانه خودم را بسازم زیرا یافتن خانه‌ای که دوست دارم غیرممکن است. و من از یک ورزشکار حرفه‌ای بسیار بسیار معروف عقب افتادم که بسیار ثروتمند است. این چیزی نیست که من را اذیت کند. فقط نتوانستم به موقع به آنجا برسم. من خانه را دیدم، اما وقتی به آنجا رسیدم، آن‌ها در حال مذاکره با مسی بودند. مسی یک ورزشکار حرفه‌ای است.”

راس در ادامه احتمال داد که مسی ظاهراً این خانه را برای اعضای خانواده‌اش خریداری کرده تا هنگام سفر به آمریکا برای تماشای بازی‌های او مکان بی‌نظیری را در اختیار داشته باشند.