دستمزد باورنکردنی رئال برای پیوستن احتمالی امباپه

همه چیز نشان می دهد که در زمستان و تابستان پیش رو بار دیگر نام کیلیان امباپه در کانون شایعات و گمانه‌زنی‌ها خواهد بود. رئال مادرید دیروز در یک بیانیه تاکید کرد که هیچ مذاکره ای با امباپه نداشته چرا که او متعلق به پی اس جی است، ولی از اول ژانویه همه چیز متفاوت خواهد بود و رئال مادرید به شکل قانونی می تواند باب مذاکره با ستاره فرانسوی را باز کند.

رای زیدان به بهترین بازیکن جوان دنیا مشخص شد

ال‌چیرینگیتو دو روز پیش فاش کرده بود که دستمزد احتمالی امباپه در رئال 35 میلیون یورو خالص (70 میلیون ناخالص) خواهد بود که سه برابر دستمزد دریافتی ستاره های تیم مثل تونی کروس، لوکا مودریچ و داوید آلاباست.

آاس نیز ضمن تایید این خبر نوشت که چنین دستمزدی می‌تواند به راحتی رئال مادرید را وارد حاشیه کرده و رختکن تیم که بسیار متحد است را به هم بریزد.

امباپه در پاریس 60 میلیون یورو خالص دستمزد می‌گیرد ولی می‌داند که تحت هیچ شرایطی رئال چنین دستمزدی به او نخواهد داد. او حاضر است با 35 میلیون یورو برای رئال بازی کند اما باشگاه مادریدی در تمام سال های اخیر روال مشخصی در پرداخت دستمزدها داشته و حتی کریستیانو رونالدو نیز چنین دستمزدی نمی‌گرفت.

باید اشاره کرد که جود بلینگام و وینیسیوس 10 میلیون یورو خالص دستمزد می‌گیرند و بازیکنانی چون کورتوا، رودیگر و میلیتائو نیز دستمزدی هشت میلیون یورویی دارند. گفته می‌شود اورلین شوامنی نیز 6 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد.