پرسپولیس 1-0 الدحیل؛  اولین 3 امتیاز آسیایی!

پرسپولیس با فوتبالی هجومی و چشم نواز موفق شد الدحیل را در دوحه شکست دهد و اولین 3 امتیاز آسیایی را کسب کند.

پرسپولیس در این مسابقه عملکرد فوق العاده‌ای داشت و به طور کامل روی توپ و میدان تسلط داشتند، شاگردان یحیی در این مسابقه به بازیکنان الدحیل فرصت بازی‌سازی و میدان داری ندادند تا شانس بیشتری برای کسب 3 امتیاز و پیروزی داشته باشند.

نیمه اول مسابقه بازیکنان الدحیل روی حرکات تکنیکی اولونگا و کوتینیو حملاتی را روی دروازه پرسپولیس شکل می‌دادند اما در نیمه دوم بازیکنان پرسپولیس این دو بازیکن را هم مهار کردند تا الدحیل به طور کامل جریان بازی را از دست بدهد.

امید عالیشاه در نیمه دوم در نقش یک فوق ستاره ظاهر شد و حملات پرتعدادی روی دروازه الدحیل ایجاد کرد و در نهایت روی ارسال خوب او و اشتباه دروازه‌بان الدحیل پرسپولیس به گل برتری رسید.

در ادامه برای دقایقی کوتاه پرسپولیس به عقب نشست اما رفته رفته مجدد حملات پرسپولیس شروع شد و حتی پس از گل برتری هم موقعیت‌های پرسپولیس بیشتر از الدحیل بود، سرخ‌ها در این دیدار 8 کرنر روی دروازه الدحیل ارسال کردند و این نشان از تحت فشار بودن خط دفاعی الدحیل بود.

هرنان کرسپو سرمربی الدحیل که در این مسابقه همه راه‌ها را بسته میدید، پیش از ورود به وقت‌های اضافه کوتیینو را بیرون کشید تا با حضور بازیکن با قامت بلندتر فوتبال مستقیم و سریع‌تری را برای رسیدن به دروازه پرسپولیس امتحان کند، این روش هم تاثیر زیادی نداشت و خروج‌های علیرضا بیرانوند به خوبی نظم خط دفاعی پرسپولیس را حفظ کرد تا دقایق پایانی هم بدون خطر خاصی به پایان برسد.

سرخ‌ها در دیدار خارج از خانه اولین 3 امتیاز آسیایی را کسب کردند تا در ادامه مسابقات با انگیزه بیشتر برای صعود تلاش کنند.

الدحیل 0-1 پرسپولیس | خلاصه بازی | لیگ قهرمانان آسیا 2023-2024