بهترین عطرهای پاییزی برای خانم‌های شیک

فصل پاییز روزهای سرد و کوتاه و شب های بلند و هزار رنگ را در ذهن ها تداعی می کند. فصلی که لباس های گرم و راحت بر تن می کنیم و باران های تند و کند را نظاره می کنیم. در پاییز مدارس و دانشگاه ها باز می شوند و فعالیت و جنب و جوش مردم افزایش پیدا می کند. همان طور که پوشش ما در این فصل تغییر می کند، عطرهای روی میز آرایشی‌ مان نیز متناسب با هوا دستخوش تغییراتی می شوند. عطرهای مخصوص پاییز گرم، پرجنب و جوش و انرژی زا هستند.

در ادامه با معرفی خوشبوترین عطرهای زنانه پاییزی با ما همراه باشید.

1- عطر ادکلن ایو سن لورن بلک اپیوم (قیمت: 6,100,000 تومان)

عطر ادکلن ایو سن لورن بلک اپیوم یک عطر گرم و تند زنانه است که در سال 2014 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. این عطر محصولی کلاسیک با هایلایت هایی از آکوردهای تلخ و ترکیبی جادویی انتخاب بی نظیری برای شب های سرد پاییز و زمستان است. در نت اولیه این عطر رایحه گلابی، فلفل صورتی و شکوفه درخت پرتقال، در نت میانی آن رایحه قهوه و یاس و در نت پایانی آن رایحه سدر، نعناع هندی و وانیل به مشام می رسد. از مشخصه های ممتاز این عطر زنانه خوشبو می توان به رایحه غالب وانیل و ترکیب آن با تلخی قهوه، ماندگاری بسیار بالا و پراکندگی عالی اشاره کرد.

2- عطر تام فورد ولوت ارکید (قیمت: 7,250,000 تومان)

عطر تام فورد ولوت ارکید یک عطر خوشبوی زنانه با رایحه ای گرم و شیرین است. در نت آغازین این عطر رایحه ماندارین، عسل، ترنج و نوعی نوشیدنی حضور دارند. در نت میانی ارکیده و ارکیده سیاه در کنار نرگس، مگنولیا، شکوفه پرتقال، سنبل، رز و گل آفتاب پرست قرار گرفته‌اند و نت پایه را نیز وانیل، لابدانیوم، صمغ درختچه مر، چوب صندل، جیر و بلسان پرویی تشکیل می‌دهند. این عطر محصول سال 2014 خانه ادکلن سازی تام فورد است و عطری دلنشینی دارد که برای شب های سرد پاییز و زمستان مناسب است.

3- عطر ادکلن الین موگلر (قیمت: 6,900,000 تومان)

عطر ادکلن الین موگلر یک عطر زنانه گرم و ملایم است که در سال 2005 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. این عطر پراکندگی عالی و ماندگاری بسیار بالایی دارد و بهترین انتخاب برای شب های سرد پاییز و زمستان است. در نت اولیه این عطر رایحه گل یاس، در نت میانی آن رایحه نت های چوبی و در نت پایانی آن رایحه کهربا به مشام می رسد. رایحه این عطر در مجموع به گل های سفید متمایل است و بوی گل، حس زیبای شادی و آرامش را برای شما به ارمغان می آورد.

4- عطر ادکلن دیور هیپنوتیک پویزن (قیمت: 8,700,000 تومان)

عطر ادکلن دیور هیپنوتیک پویزن یک عطر خوشبوی زنانه است که در سال 2014 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. بوی وانیل یکی از مشخه های اصلی این عطر خوشبو است. وقتی این عطر فرانسوی را روی پوست و محل نبضتان اسپری کنید، به‌سرعت متوجه بوی زردآلو، آلوی سیاه و نارگیل می‌شوید. این ترکیب شیرین و میوه‌ای، شادی و طراوت را برای شما به ارمغان می‌آورد. پس از مدتی رایحه گل مریم، زنبق دره، یاسمین، رز، چوب رزوود برزیلی و زیره سیاه به مشام می رسد و در نهایت عطر بادام، وانیل، مشک و چوب صندل جای نت های میانی را می گیرند. این عطر با بوی شیرین و گرمش برای شب‌های سرد پاییزی و زمستانی بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

5- عطر ادکلن زنانه مارک جاکوبز پرفکت (قیمت: 8,000,000 تومان)

عطر ادکلن زنانه مارک جاکوبز پرفکت یک عطر گرم و شیرین زنانه است که در سال 2020 به بازار عطر و ادکلن معرفی شد. در نت اولیه این عطر رایحه ریواس و گل نرگس، در نت میانی آن رایحه بادام و در نت پایانی آن بوی سدر و کشمران به مشام می رسد. این عطر دارای رایحه ای گرم و فلورال (گلی) بوده و برای بانوان جوان مناسب است.