خبر خوش برای رئال: بازگشت وینیسیوس و گولر به تمرینات گروهی 

در روزهای گذشته حضور دو ستاره مصدوم رئال، وینیسیوس جونیور و آردا گولر، به تمرینات انفرادی هواداران را خوشحال کرده بود اما ساعتی پیش خبر دیگری از مادرید مخابره شد که خوشحالی آنها را چند برابر کرد. وینیسیوس و گولر روز گذشته در تمرین گروهی رئال شرکت کردند. 

با این حال رسانه‌های اسپانیایی اعلام کردند وینی و گولر با اینکه روز گذشته پا به پای دیگر بازیکنان به تمرین مشغول شدند ولی صد در صد در بازی روز یکشنبه مقابل اتلتیکو، در دربی شهر مادرید، حضور نخواهند داشت. 

 رئال مادرید و سرمربی‌اش کارلو آنچلوتی روی این دو ستاره حساب ویژه‌ای باز کرده و نمی‌خواهد با عجله کردن در استفاده از آنها وینیسیوس و گولر را در روزهای مهم فصل در اختیار نداشته باشد. دربی پایتخت آنقدر برای رئالی‌ها مهم نیست که به بهای مصدوم شدن دوباره این دو ستاره تمام شود. 

مصدومیت هر دو ستاره جدی بوده و اگر در استفاده دوباره از آنها تعجیل شود ممکن است کار به جاهای باریک کشیده شود. به همین خاطر تیم پزشکی رئال رویکردی محتاطانه در پیش گرفته و تا زمانی که خیالش از بابت بهبود کامل وینی و آردا گولر 100 درصد راحت نشود برای بازگشت آنها به فهرست آنچلوتی چراغ سبز نشان نخواهد داد. 

در گزارش‌های مطبوعات اسپانیایی اشاره شده که وینیسیوس می‌تواند در بازی بعد از اتلتیکو، مقابل لاس پالماس دقایقی به میدان برود ولی آردا گولر احتمالا نیاز به زمانی بیشتر خواهد داشت تا بتواند برای اولین بار در یک دیدار رسمی با پیراهن رئال به میدان برود.