پیروزی 4-0 اینترمیامی مقابل تورنتو/ مصدومیت‌ آلبا و مسی

اینترمیامی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ آمریکا به مصاف تورنتو اف سی رفت و با نتیجه 4 بر صفر در برابر این تیم به پیروزی رسید.

این پیروزی ارزشمند در حالی به دست آمد که جوردی آلبا در دقیقه 34 این بازی به ناچار از زمین بازی بیرون رفت چون به دلیل احساس دردی که داشت، دیگر قادر به ادامه کار نبود.

از سوی دیگر، مسی هم که پس از طی کردن روند درمانش به دلیل مصدومیتی که در اردوی تیم ملی آرژانتین دچار شده و باعث غیبتش در بازی قبلی اینترمیامی شده بود، در این دیدار در ترکیب اصلی به میدان رفت.

اما او هم در فاصله سه دقیقه پس از آلبا و در شرایطی که دیگر توان ادامه حضور در میدان را نداشت، تعویض شد تا اینترمیامی با مشکلات بسیاری روبرو شود.

هرچند این تیم پس از تعویض این دو ستاره و با یک گل در نیمه اول و سه گل در نیمه دوم توانست به سادگی از سد تورنتو بگذرد اما باید دید که مصدومیت آنها و خصوصا مسی باعث خواهد شد که چند هفته از میادین دور باشد.

تاتا مارتینو، مربی میامی بین دو نیمه درباره شرایط این دو بازیکن گفت: «آنها مجبور شدند زمین بازی را ترک کنند. در چند روز آینده شرایط این دو بازیکن را بررسی خواهیم کرد.»

او پس از پایان این بازی هم در نشست خبری اضافه کرد:

«آنها در بازی برابر آتلانتا آماده نبودند اما در تمرینات بعدی نشان دادند که شرایط خوبی دارند. ما حس کردیم که آماده بازی هستند. با هر دوی آنها صحبت کردم و فکر نمی‎کنم احساس دردی که داشتند اتفاقی جدید یا بزرگتر از چیزی که پیش از این تجربه کردند باشد. این خستگی بیش از حد است. فکر نکنم مصدومیت جدی ماهیچه‌ای رخ داده باشد.

باید چند روز به آنها زمان بدهیم تا شرایط مشخص شود. گزارش پزشکان را بررسی خواهیم کرد تا ببینیم نظر آنها چیست. مشخصا آنها در بازی روز یکشنبه حضور نخواهند داشت اما ممکن است برای هفته بعد آماده باشند.»

اینترمیامی باید در تاریخ 27 سپتامبر برابر سینسیناتی در فینال جام یو اس اوپن به میدان برود و غیبت مسی و آلبا به هیچ وجه خبر خوبی برای این تیم نخواهد بود.

تیم ملی آرژانتین هم در وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر باید دو بازی برابر پاراگوئته و پرو در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2026 برگزار کند و غیبت مسی اصلا خبر خوبی برای آنها نیست.