کامبک جذاب تاتنهام مقابل شفیلدیونایتد؛ عملکرد برجسته در دقایق پایانی 

شاگردان آنگه پوستکوگلو که شب گذشته در ورزشگاه خانگی‌شان، استادیوم تاتنهام، به مصاف شفیلدیونایتد رفته بودند در وقتهای تلف‌شده دست به کاری باورنکردنی زدند و در دقایق 90+8 و 90+11 به گل رسیدند تا با بازگشتی رویایی به سه امتیاز این مسابقه دست پیدا کنند. 

شفیلد یونایتد در نیمه دوم با گلی که توسط گوستاوو همر به ثمر رساند از حریف پیش افتاد. با وجود برتری تاتنهام این گل که بر خلاف جهت بازی به ثمر رسید می‌توانست برای تاتنهامی‌ها به بهای از دست رفتن سه امتیاز در خانه تمام بشود. 

اما شاگردان پوستکوگلو که این فصل نمایش‌هایی چشم‌نواز ارائه داده‌اند شب گذشته نشان دادند از نظر روحی هم تغییرات بزرگی کرده‌اند: تاتنهام حالا تیمی است که تا آخرین ثانیه ناامید نشده و تلاش می‌کند. 

درحالیکه ساعت ورزشگاه دقیقه 90+8 را نشان می‌داد اسپرز صاحب کرنر شد و ریچارلیسون که ناکامی‌اش در گلزنی برای تیم ملی برزیل در روزهای گذشته سوژه شده بود روی تیر یک بالاتر از همه به هوا برخاست و با ضربه سر دروازه شفیلد را باز کرد تا تاتنهام به بازی برگردد. 

سه دقیقه بعد در دقیقه 90+11 ریچارلیسون پاس به عقبی به کولوسفسکی داد و او با شوتی عالی توپ را به گوشه بالای دروازه شفیلد دوخت. تاتنهامی‌ها در استادیوم خانگی‌شان مدتها بود چنین خوشحالی‌ای را تجربه نکرده بودند. 

جالب اینجا است که در دقیقه 90+14 اولیور مک‌برنی از شفیلد با دریافت دومین کارت زرد از سوی داور اخراج شد و البته این اخراج تاثیری در نتیجه نداشت و تاتنهام موفق شد با نتیجه 2-1 پیروز شود.

تاتنهام ۲-۱ شفیلد | خلاصه بازی | کامبک رویایی اسپرز با گل‌های دقیقه ۹۸ و ۱۰۰