النصر ۳- الرائد ۱؛ رونالدو آماده سفر به تهران!

النصر عربستان روز سه شنبه باید در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف پرسپولیس برود و شاگردان لوئیس کاسترو پیش از این دیدار آسیایی امروز و از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه مقابل الرائد قرار گرفتند. یاران رونالدو با ۹ امتیاز از ۵ بازی گذشته خود در جایگاه هفتم قرار داشتند و در صورت برد دو پله در جدول صعود می‌کنند.

النصر عربستان:

نواف العقیدی، علی لاجامی(۸۵- عبدالله العمری)، لاپورته، سلطان الغنام، الکس تلس(۸۵-محمد قاسم)، بروزوویچ، سادیو مانه(۹۰-خالد الغنام)، عبدالله الخیبری(۵۷- علی الحسن)، عبدالرحمن غریب(۴۶- اندرسون تالیسکا)، اوتاویو و رونالدو.

سرمربی: لوئیس کاسترو

الرائد عربستان:

اندریه کامبو، بندر حسن الوحیشی، محمد سالم الدوسری، عبدالله الیوسف(۶۶-خالد السبایه)، عمرو گونزالز، ماتیاس نورمان(نایف هزازی)، محمد فوازیر، منصور البیشی، یحی سنبل(۷۷-کریم البرکائی)، امیر سعیود( ۸۱- مامادو لوم) و جولیو تاوارس(۴۶- عبدالله الفهد).

سرمربی: ایگور جوگیکویچ

در دقیقه ۱۶ اولین موقعیت بازی با حرکت فوق العاده سادیو مانه خلق شد، او سه بازیکن تیم حریف را به زیبایی از پیش رو برداشت اما شوت ناگهانی‌اش را کامبو با مشت برگشت داد. بازی پس از این ضربه بدون موقعیت خاصی از سوی طرفین پیش می‌رفت تا اینکه در دقیقه ۴۵+۱ اوت دستی الکس تلس به اوتاویو رسید و او با یک پاس بلند توپ را به سلطان الغنام رساند و پاس مدافع راست النصر به سادیو مانه رسید تا این بازیکن با یک شوت دیدنی دروازه الرائد را باز کند. این ششمین گل سادیو مانه در لیگ این فصل عربستان بود.

یک دقیقه بعد سادیو مانه می‌رفت تا در موقعیت تک به تک قرار بگیرد اما خطای بندرالوحیشی او را سرنگون کرد و البته کارت قرمز به مدافع آخر الرائد رسید و نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید.

اندرسون تالیسکا که در دقیقه ۴۶ به جای عبدالرحمن غریب وارد زمین شده بود در دقیقه ۴۹ پاس سلطان الغنام را از پشت محوطه جریمه با یک شوت دیدنی تبدیل به گل دومش کرد.

این پایان آتش بازی النصری ها نبود و در دقیقه ۷۸ حرکت تالیسکا از میانه زمین توپ را به جلو برد و با یک پاس به کریستیانو رونالدو داد و فوق ستاره پرتغالی پس از عبور توپ از میانه پای مدافع حریف با یک ضربه محکم دروازه الرائد را برای بار سوم باز کرد.این پایان آتش بازی النصری ها نبود و در دقیقه ۷۸ حرکت تالیسکا از میانه زمین توپ را به جلو برد و با یک پاس به کریستیانو رونالدو داد و فوق ستاره پرتغالی پس از عبور توپ از میانه پای مدافع حریف با یک ضربه محکم دروازه الرائد را برای بار سوم باز کرد.

در دقیقه ۸۲ پرس شدید النصری‌ها پس از چند رفت و برگشت به رونالدو رسید و ضربه این مهاجم پرتغالی را گلر هموطنش در تیم حریف به کرنر فرستاد.

عبدالله العمری مدافع ملی‌پوش النصر که اختلافاتش با سرمربی تیمشان علنی شده است، در دقیقه ۸۵ به بازی آمد و دو دقیقه بعد با خطایی که انجام داد به الرائد یک پنالتی تقدیم کرد. تا محمد الفویزر با یک چیپ دروازه نواف العقیدی را باز کند. در دقیقه ۹۰+۶ کریستیانو رونالدو یک بار دیگر برای النصر گلزنی کرد اما این گل آفساید اعلام شد تا بازی با همان نتیجه سه بر یک به پایان برسد.

النصر با این پیروزی ۱۲ امتیازی شد و توانست خود را موقتا تا رده پنجم جدول بالا بکشاند، یاران رونالدو در دیدار بعدی خود در تهران اولین بازی لیگ قهرمانان آسیای امسال را برابر پرسپولیس انجام می‌دهند و بازی را ۳-۱ کند.

الرائد 1-3 النصر | خلاصه بازی | لیگ عربستان 24-2023