نیمار همچنان محبوب‌ترین بازیکن کنونی برزیل!

تیم ملی برزیل بامداد روز شنبه در دیداری مقابل بولیوی موفق شد با نتیجه پنج بر یک به پیروزی برسد و نخستین گام را برای رسیدن به جام جهانی بعدی محکم بردارد. نیمار که در نیمه نخست یک پنالتی از دست داده بود اما در ادامه با دو گل و یک پاس گل اشتباهش را جبران کرد، ستاره این دیدار لقب گرفت. او با دو‌گلی که زد تعداد گل‌هایش را به ۷۹ رساند و از پله اسطوره تاریخی برزیل سبقت گرفت.

نکته جالب این دیدار بنر یکی از هواداران نیمار در ورزشگاه بود که در آن از نیمار خواسته بود که او را همراه خودش به عربستان ببرد تا بتواند مسابقات الهلال را از نزدیک ببیند. در‌ جریان این مسابقه نیز هواداران تیم ملی برزیل یکی یکی خود را به این بازیکن رساندند تا سلفی یادگاری بگیرند و جالب‌ترین آن‌ها در دقیقه ۴۵+۴ بود که در میان بازی دو نفر از هواداران نیمار را احاطه کردند و یادگاری‌ترین عکس تاریخی خود را گرفتند.

نیمار که به تازگی به الهلال پیوسته، هنوز برای تیم جدیش به میدان نرفته ‌و در بازگشتش از برزیل در اولین دیدار الهلال در ورزشگاه خانگی مقابل الریاض به میدان خواهد رفت و پیش‌بینی می‌شود بلیط‌های این دیدار خیلی زود به فروش برسند.