شکست تاتنهام در مقابل فولامِ در ضربات پنالتی

در حساس‌ترین دیدار دور اول جام اتحادیه فوتبال انگلیس تیم‌های فولام و تاتنهام شب گذشته به مصاف هم رفتند. این دیدار از ساعت 22:15 در ورزشگاه کراون کاتج آغاز شد و فولام بعد از تساوی 1-1 در وقت‌های قانونی توانست با حساب 5-3 از سد تاتنهام در ضربات پنالتی بگذرد و به دور بعد صعود کند.

تاتنهام که بعد از جدایی هری کین هنوز موفق به جذب جانشین او نشده، با شکست در این دیدار از اولین جام فصل وداع کرد تا هوادارانش را نگران ادامه مسابقات کند؛ جایی که شاگردان آنگه پوستکوگلو بازی‌های به مراتب سخت‌تری خواهند داشت.

فولام روی گل به خودی میکی فن ده وین در دقیقه 19 از تاتنهام پیش افتاد و با همین یک گل برنده راهی رختکن شد. تاتنهامی‌ها در یازدهمین دقیقه از نیمه دوم موفق به جبران گل خورده شدند؛ ریچارلیسون، ستاره برزیلی، روی پاس ایوان پریشیچ این گل را به ثمر رساند.

بازی دو تیم تا پایان 90 دقیقه گل دیگری نداشت تا ضربات پنالتی تیم برنده را تعیین کند. پنالتی‌های اول و دوم فولام و تاتنهام تبدیل گل شد تا اینکه نوبت به پنالتی سوم رسید؛ ضربه‌ای که هری ویلسون آن را برای فولام گل کرد اما داوینسون سانچز از دستش داد تا حریف با گل کردن دو پنالتی بعدی، 5-3 به پیروزی رسیده و جشن صعود بگیرد.