زندگی مشترک بریتنی اسپیرز و سام اصغری شروع نشده پایان یافت!

بریتنی اسپیرز، ستاره موسیقی پاپ آمریکایی، و سام اصغری، مدل و بازیگر ایرانی‌تبار، که تابستان گذشته در شهر لس آنجلس ازدواج کرده بودند، تصمیم به جدایی گرفته‌اند.

رسانه‌های آمریکایی گزارش داده‌اند که سام اصغری پس از پر کردن فرم درخواست طلاق، از خانه‌ای که این زوج به صورت مشترک در آن ساکن بودند، نقل مکان کرده و در محل خود زندگی می‌کند.

آشنایی اصغری و اسپیرز به سال ۲۰۱۶ برمی‌گردد، زمانی که این دو در یک موزیک ویدیو برای تک آهنگ «مهمانی دخترانه» با هم همکاری داشتند. این رابطه ادامه یافت تا اینکه در سپتامبر ۲۰۲۱ اسپیرز ۴۰ ساله خبر نامزدی خود با سام اصغری، مدل و مربی پرورش اندام ۲۸ ساله، را رسما اعلام کرد.

در ژوئن ۲۰۲۲، طی مراسمی با حضور یکصد نفر از اعضای خانواده و دوستان نزدیک این دو، در خانه اسپیرز در لس‌آنجلس، با یکدیگر ازدواج کردند. این عروسی، پس از اعلام نامزدی و پایان دوره حضانت اسپیرز، در حدود ۹ ماه و نیز حدود ۷ ماه پس از پایان دوره حضانت، برگزار شد.

بریتنی اسپیرز، در مدت تقریبی ۱۳ سال تحت حضانت پدر خود بود و تمامی امور مرتبط با دارایی‌ها و تصمیمات زندگی‌اش با تأیید پدرش انجام می‌شد. این وضعیت تا حکمی از دادگاه در آمریکا، که قیومیت و حضانت را لغو کرد، ادامه داشت.

ازدواج با سام اصغری چهارمین ازدواج این ستاره موسیقی پاپ به شمار می‌آمد. وی قبلاً در سال ۲۰۰۴ با جیسون الکساندر، دوست دوران کودکی خود، ازدواج کرده بود، که این ازدواج نیز تنها ۵۵ ساعت دوام داشت.