باخت النصر مقابل تیم الاتفاق در نبود رونالدو

در هفته اول از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، النصر و الاتفاق عربستان به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی الاتفاق عربستان موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را بگیرد.

در این بازی ستاره های زیادی از النصر عربستان غایب بودند و علت این قضیه هم این بود که النصری ها دو روز پیش در فینال رقابت های جام باشگاه های عرب یک بازی 120 دقیقه ای دشوار مقابل الهلال داشتند و در نهایت قهرمان این بازی ها شدند.

بدون حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب النصر، این تیم به الاتفاق عربستان که در حال حاضر استیون جرارد هدایت آن را بر عهده دارد باخت. در این بازی النصری ها در ابتدا با گل سادیو مانه از حریف خود جلو افتادند اما در ادامه کار الاتفاق عربستان موفق شد دو گل به ثمر برساند و با کامبک زدن مقابل النصر بازی را دو بر یک ببرد.

گل النصر را همان طور که گفته شد، سادیو مانه در دقیقه 4 روی پاس علی الحسن به ثمر رساند. گل های الاتفاق عربستان را هم رابین کواسون در دقیقه 47 و موسی دمبله در دقیقه 53 به ثمر رساندند.

یاران رونالدو فعلا سه امتیاز را در لیگ عربستان از دست داده اند.

سجده شکر سادیو مانه پس از اولین گل در النصر

سادیو مانه که در این پنجره نقل و انتقالاتی به النصر پیوسته است، موفق شد اولین گل خود را در النصر عربستان به ثمر برساند. او پس از این گل سجده شکر را به جا آورد. مانه اهل کشور سنگال است و سابقه گلزنی در فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را هم در کارنامه خود دارد.

الاتفاق 2-1 النصر | خلاصه بازی | شکست النصر در غیاب رونالدو