تحقیر بایرن مونیخ توسط لایپزیش در سوپرجام آلمان

بایرن مونیخ در بازی حساس سوپرجام آلمان، شب گذشته به مصاف لایپزیش رفت و با نتیجه 3 بر صفر شکست سنگینی خورد.

برخلاف پیش بینی‌ها و انتظارات این لایپزیگ بود که برابر حریف سرشناس و پر مهره خود به پیروزی دست پیدا کرد.

لایپزیگ در این بازی بایرن مونیخ را با سه گل در هم کوبید تا روزهای سخت بایرن با توماس توخل ادامه داشته باشد.

توخل حتی در این بازی از هری کین، مهاجم انگلیسی خود نیز به مدت 30 دقیقه استفاده کرد، اما نتوانست دروازه لایپزیش را باز کند.

هر سه گل لایپزیش را اولمو در دقایق 3، 44 و 68 به ثمر رساند.

با این شکست فشارها قبل از آغاز فصل بر روی توماس توخل افزایش پیدا خواهد کرد. این سرمربی سرشناس که جایگزین ناگلزمن شده به هیچ وجه نتوانسته انتظارات را برآورده کند و انتقادها از او بسیار زیاد است.

توماس توخل پس از شکست تحقیرآمیز شب گذشته تیمش در سوپرجام فوتبال آلمان مقابل لایپزیش اظهار داشت: ما خیلی ساده گل می‌خوریم. انگار در این چند هفته هیچ کاری انجام ندادیم و با هم هماهنگ نیستیم. من عملکرد تیمم را در بازی‌های دوستانه مقابل سیتی، لیورپول و موناکو دیدم اما حالا هیچ توضیحی ندارم.

وی در مورد حضور هری کین در این دیدار نیز عنوان کرد: برای او ناراحتم. ما به اندازه کافی برای او موقعیت خلق نکردیم. انتظار نداریم که او ابرقهرمان باشد، فقط انتظار داریم که او همان چیزی باشد که هست. یک مرد برتر، یک گلزن برتر و یک شخصیت برتر.

توخل ادامه داد: او به ما کمک زیادی خواهد کرد. دقیقاً به نگرش او نیاز داریم تا به ما کمک کند تا از دایره اجراهای تکراری این چنینی خارج شویم. کین نیازی به یادگیری از ما ندارد. ما باید از او یاد بگیریم.

بایرن مونیخ 0-3 لایپزیش | خلاصه بازی | فتح سوپرجام با هتریک دنی اولمو