گزینه‌های منچستریونایتد برای جانشینی هری مگوایر

بازیکن دفاعی بین‌المللی انگلستان در راه خروج از اولدترافورد قرار دارد، زیرا گزارش شده است که باشگاه توافق اصولی با وست هم برای فروش این بازیکن به ارزش 30 میلیون پوند (38.2 میلیون دلار) داشته است.

همانطور که قرار است مگوایر از باشگاه برود، شیاطین سرخ در حال حاضر لیستی از بازیکنانی که می‌توانند جایگزین این بازیکن 30 ساله در تیم شوند، آماده کرده‌اند. طبق گزارش فابریزیو رومانو، بنیامین پاوارد، مدافع مرکزی نیس، ژان-کلر تودیبو و ادموند تاپسوبا از بازیکنانی هستند که در حال حاضر مورد نظر هستند.

گزارش‌های RMC Sport قبلاً اعلام کرده‌اند که شیاطین سرخ درباره دسترسی به تودیبو پرس‌وجو کرده‌اند و مذاکرات ‘الهام‌بخش’ با خانواده بازیکن داشته‌اند، اما آنها باید برای امضای او با یکی از غول‌های سری آ ایتالیا، یعنی یوونتوس، رقابت کنند. معلوم است که پاوارد تمایل دارد از قهریایی‌های قهریایی ترک کند زیرا هیچ نیتی برای تمدید قراردادش که در سال 2024 به پایان می‌رسد، ندارد. گزارش‌ها نشان می‌دهد که بازیکن ‘مذاکرات ملموس’ با باشگاه داشته است، زیرا سرمربی اریک تن هاخ مشتاق است که او را به تیمش اضافه کند.

آینده برای منچستر یونایتد چه خواهد بود؟

هنوز دیده نشده است که آیا منچستر یونایتد توانایی اخذ امضای هر یک از دفاعی‌های لیست کوتاه خود را قبل از بازی اول فصل خود که در تاریخ 14 اوت به مصاف ولوز خواهد رفت، تضمین کند یا خیر.