پیروزی 4-2 بارسلونا در مقابل تاتنهام 

در دیداری دوستانه که در قالب جام خوان گامپر ۲۰۲۳ برگزار شد، دو تیم بارسلونا و تاتنهام از ساعت ۲۱:۳۰ شب گذشته به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان ژاوی با بازگشتی باشکوه، بازی را با نتیجه ۴-۲ به سود خود به پایان رساندند. ‌

بارسلونا خیلی زود و در دقیقه ۳ توسط روبرت لواندوفسکی به گل رسید اما در ادامه تاتنهام بازی را در دست گرفت و با ارائه نمایشی برتر ورق را برگرداند. اولیور اسکیپ دو بار و در دقایق ۲۴ و ۳۶ دروازه تراشتگن را گشود تا تاتنهام با برتری در نیمه اول راهی رختکن شود. از نکات این نیمه می‌توان به مصدومیت رونالد آرائوخو در دقیقه ۲۸ و تعویض او با روبرتو اشاره کرد.

نیمه دوم مطابق آنچه انتظار می‌رفت، بارسلونا کنترل بازی را در دست گرفت و اجازه خودنمایی به شاگردان پوستکوعلو نداد. حملات پرتعداد بلوگرانا در دقیقه ۸۱ به ثمر نشست و پاس تماشایی لامین یامال را فران تورس به گل تبدیل کرد و کار را به تساوی کشاند. این پایان کار نبود و در دقیقه ۹۰ حرکت تماشایی دیگری از لامین یامال این بار آنسو فاتی را در موقعیت قرار داد و او نیز حساب کار را ۳-۲ کرد. تنها چند ثانیه بعد نوبت عبده بود تا با به ثمر رساندن گل چهارم، تیر خلاص را به قلب مهمان انگلیسی شلیک کرد. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌پاس این گل توسط فرمین لوپز داده شد تا نمایش درخشان جوانان لاماسیا در این مسابقه تکمیل شده باشد.

بارسلونا 4-2 تاتنهام | خلاصه بازی | جام خوان گامپر در خانه ماند