صلاح پیشنهاد وسوسه‌انگیز الاتحاد را رد کرد! 

مدیر برنامه‌های محمد صلاح، شایعات حول انتقال احتمالی محمد صلاح به عربستان سعودی را تکذیب کرد.

محمد صلاح، به عنوان یکی از اهداف تیم الاتحاد انتخاب شده است و گفته می‌شود که این تیم عربستانی، حاضر است تا برای دو فصل، حقوقی به ارزش 155 میلیون پوند به این بازیکن مصری پیشنهاد دهد. 

الاتحاد تا به حال کریم بنزما، برنده توپ طلا و انگولو کانته، ستاره چلسی را به خدمت گرفته است و حالا آماده است تا پیشنهادی 52 میلیون پوندی به لیورپول ارائه دهد؛ اما مدیر برنامه‌های صلاح اصرار دارد که موکلش به لیورپول متعهد است و اگر به جدایی فکر می‌کرد، سال گذشته قراردادش را با این تیم تمدید نمی‌کرد. 

او در اینباره گفت:” اگر ما به جدایی از باشگاه لیورپول فکر می‌کردیم، تابستان گذشته قرارداد جدیدی با این تیم امضا نمی‌کردیم. محمد همچنان به لیورپول متعهد است.”

محمد صلاح که از زمان پیوستنش از تیم رم به لیورپول، دوران درخشانی را با این تیم سپری کرده است و به همراه لیورپول پس از چند دهه، موفق به قهرمانی در لیگ جزیره شد. او از نظر آمار فردی نیز طی این سال‌ها همواره یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس بوده است و حالا الاتحاد در سودای صید این شاه ماهی به سر می‌برد اما انگار ثروت سعودی‌ها برای وسوسه این بازیکن مصری کافی نبوده است.