خط حمله احتمالی پی‌اس‌جی در فصل آینده

در فاصله پنج هفته تا شروع فصل، پی اس جی باید به زودی استخدام لوئیز انریکه و پنج خریدی که تا کنون قطعی کرده را اعلام کند و در کنارش روی تقویت ترکیبش و برنامه ریزی برای قهرمانی چمپیونزلیگ کار کند.

پی اس جی تا کنون با خرید اوگارته، کانگ این لی و لوکاس هرناندز 130 میلیون یورو در بازار نقل و انتقالات هزینه کرده و قرار است که خریدهای دیگری هم داشته باشد. آنها خرید رایگان اشکرینیار و آسنسیو را هم قطعی کرده اند اما قرار است که برای تقویت خط حمله خود 200 میلیون یورو هزینه کنند.

پی اس جی با جدایی مسی و راموس از فشار دستمزدهای خود کم کرده است. آنها با حضور اشکرینیار و لوکاس هرناندز خط دفاعی خود را تقویت کرده اند اما حالا روی خرید مهاجمان کار می کنند.

اولویت الخلیفی در خط حمله، خرید برناردو سیلوا وینگر پرتغالی منچسترسیتی است. لوئیز کمپوس مشاور ورزشی پی اس جی رابطه بسیار خوبی با برناردو دارد و می خواهد این بازیکن را برای پست بال راست به خدمت بگیرد. بدین ترتیب امباپه نیز در پست بال چپ قرار می گیرد. آنها برای پست مهاجم نوک نیز به دنبال خرید هری کین از تاتنهام هستند چرا که این بازیکن به سال پایانی قراردادش رسیده است. پیش بینی می شود که پی اس جی برای خرید برناردو و هری کین 200 میلیون یورو بپردازد. پی اس جی به خرید اوسیمهن و گونسالو راموس نیز علاقمند است اما جذب این دو دشوار به نظر می رسد. ناپولی برای فروش مهاجم نیجریه ای 200 میلیون یورو خواسته است.