مسلمان شدن همسر بنزما پیش از سفر به عربستان

کریم بنزما ستاره فرانسوی سابق رئال مادرید برای سال های پایانی فوتبالش راهی الاتحاد عربستان شد.

بازیکن فرانسوی پس از چهارده سال فوق العاده در رئال مادرید راه حضور در عربستان را در پیش گرفت که همسر جدید و فرزند دختر چهارمش را هم با خودش برد. جردن اوزونا مدل سابق آمریکایی همسر جدید بنزما است که در مریلند متولد شده و حالا در مصاحبه ای اعلام کرده است که پیش از سفر به عربستان، به دین اسلام گرویده است.

اوزونا اعلام کرد که روز جمعه به همراه بنزما راهی عربستان خواهند شد که برای اولین بار به این کشور می رود. وی اظهار داشت: “برای این چالش هیجان زده هستم و می خواهم با فرهنگ و غذای عربستان آشنا شوم. نگران نیستم و مشکلی با پوشش زنان در ان جا ندارم. از نظر من هیچ مشکلی نیست. فرهنگ زیبایی است و برای این چالش هیجان زده هستم.”

جردن به همراه کریم و فرزند چهارم مهاجم فرانسوی (که حاصل ارتباط این زوج است) راهی عربستان می شوند. جردن می گوید که در زمانی با بنزما آشنا شده که به لیون سفر کرده تا با یکی از دوستانش ملاقات کند که همسر یکی از بازیکنان لیون بوده است. وی اظهار داشت: “وقتی با کریم آشنا شدم، او را نمی شناختم. من آمریکایی هستم و شناخت زیادی از فوتبال ندارم. از ابتدا حس می کردم که شخصیت متفاوتی است. کریم شخصیت جذابی را دارد و با هم خیلی می خندیم. وقتی می گویم که او بهترین دوست من است، از ته قلبم می گویم.”

جردن اوزونا در حالی به عربستان سفر می کند که مسلمان شده است. او می گوید که مدتها به این تصمیم فکر کرده است. وی اظهار داشت:” من به دین اسلام گرویدم. در مسجدی در مادرید این کار را کردم. قرآن را تلاوت کردند. این یک مراسم کوچک و خصوصی بود. مثل یک دختربچه گریه کردم. خیلی احساساتی هستم. در مورد این دین خیلی تحقیق کردم و از نظرم زیبا بود. همه چیزهایی که در موردش خواندم، من را بیشتر تحت تاثیر قرار داد. در طول ماه رمضان، قرآن را خواندم و باعث شد که گریه کنم. کتاب “مسیر مقدس به اسلام” را هم خواندم که در مورد یک مسیحی بود که به اسلام گرویده بود. کتاب واقعا زیبایی بود.”

جردن گفت که در نوجوانی در گوام و هاوایی زندگی می کرده اما همیشه می خواسته که وارد دنیای مد شود. مشکل اصلی اما در این زمینه مربوط به قدش بوده چرا که او فقط 160 سانتی متر قد دارد که در نیویورک می گفتند که برای مدل بودن، قدش خیلی کوتاه است.