پیراهن شماره 10 اینترمیامی برای مسی

اینترمیامی که تا چند هفته پیش بدون اینکه توجهی جلب کند در لیگ MLS مشغول بازی بود و از قضا شرایط خوبی را در جدول این لیگ تجربه نمی‌کرد، حالا با خرید لیونل مسی و سرخیو بوسکتس به یکی از مورد توجه‌ترین باشگاه‌های دنیا تبدیل شده است.

اینترمیامی که روز بک‌شنبه با شکست 4-1 مقابل فیلادلفیا یونیون نشان داد در زمین فوتبال شرایط خوبی ندارد و بی‌صبرانه منتظر پیوستن ستاره بزرگ آرژانتینی است، از جشن تولد خرید جدیدش لئو مسی غافل نشد و ویدیویی به این مناسبت در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد تا سی و شش سالگی مسی را به او تبریک بگوید.

اما این ویدیوی تبریک تولد به شدت مورد توجه هواداران فوتبال قرار گرفت، چرا که در آن مشخص شد که ابرستاره آرژانتینی در تیم جدیدش با چه شماره‌ای بازی خواهد کرد. در جریان ویدیوی اینترمیامی پیراهن شماره 10 این تیم در حالی دیده شد که نام مسی بر پشت آن حک شده بود.

این تنها اشاره به شماره آینده لئو مسی نبود. ویدیوی اینترمیامی با عبارت Feliz Cumplio (تولدت مبارک به زبان اسپانیایی) آغاز شد که با رنگ صورتی در زمینه مشکی دیده می‌شود. نکته جالب اینجاست که دو حرف IO در انتهای این عبارت به صورت عدد 10 نوشته شده است.

شبکه ESPN هم گزارش داد که باشگاه اینترمیامی از بازیکن خود رودولفو پیزارو خواسته که پیراهن شماره 10 را کنار بگذارد. همه اینها در کنار هم جای تردید باقی نمی‌گذارد که لئو مسی همانطور که همه دوست‌دارانش انتظار داشتند در تیم آمریکایی‌اش هم با شماره همیشگی‌اش، شماره 10، بازی خواهد کرد.