جنجالی‌ترین جدایی زوج‌های سلبریتی

در دنیای سلبریتی ها دوستی و جدایی یک اصل جدانشدنی است. برخی ها با هم ازدواج می کنند تا مشهورتر شوند و برخی دیگر برای این منظور طلاق را ترجیح می دهند. با این وجود، جدایی برخی سلبریتی ها جنجالی در این عرصه به پا می کند.

در ادامه زوج هایی را معرفی می کنیم که با جدایی دنیای سلبریتی ها را به جنجال کشیدند.

۱. جنیفر آنیستون و برد پیت

جنیفر آنیستون و برد پیت هر دو از ستارگان دهه ۲۰۰۰ بودند که رابطه این زوج شهرت هر دوی آن‌ها را به اوج رساند. جدایی آن‌ها در سال ۲۰۰۵ از یکدیگر طرفداران را در شوک فرو برد. پیت مدتی بعد با آنجلینا جولی وارد رابطه شد.

۲. شاهزاده چارلز و دایانا، پرنسس ولز

جدایی این زوج سلطنتی به نوعی تابوشکنی به شمار می‌رفت و جهان را به تعجب واداشت. دایانا تا قبل از مرگش به بزرگ کردن فرزندانش و همچنین شرکت در فعالیت‌های خیریه پرداخت. چارلز نهایتا با معشوقه خود کامیلا پارکر بولز ازدواج کرد.

۳. کریس براون و ریحانا

جدایی زوج محبوب سبک موسیقی آر اند بی برای طرفداران آن‌ها باورنکردنی بود. ماجرا از تعرض و خشونت کریس به ریحانا شروع شد که درگیری و جدایی آن‌ها را به همراه داشت.

۴. بریتنی اسپیرز و جاستین تیمبرلیک

این دو ستاره پاپ نیز در اواخر دهه ۹۰ به مشهورترین زوج‌ دنیا تبدیل شدند. آن‌ها در مراسم‌های مختلف به‌عنوان یک زوج خوشبخت در کنار یکدیگر ظاهر می‌شدند. این رابطه پس از سه سال به دلیل خیانت بریتنی به جدایی انجامید.

۵. کریستن استوارت و رابرت پتینسون

زوج سریال محبوب گرگ و میش پس از اعلام رابطه خود در دنیای واقعی، رویای طرفداران را به حقیقت مبدل کردند. پس از خیانت کریستین با یک کارگردان متاهل، رابطه این زوج نیز پایان پذیرفت.