۱۲ نکته جالب درباره‌ی «سیدنی سوئینی» که احتمالا نمی‌دانستید!

سیدنی سوئینی بازیگر جوان هالیوودی است که توانسته خیلی زود به محبوبیت بالایی برسد. در ادامه با lما همراه باشید تا چند نکته‌ی جالب درباره او را بررسی کنیم.

چند سال اخیر، دوران پرنوسانی برای سیدنی سوئینی بود. این بازیگر 26 ساله، ابتدا با نقش‌ پردازی در سریال‌های تلویزیونی Everything Sucks و The Handmaid’s Tale به شهرتی نسبی رسید، سپس با سریال‌های Euphoria و The White Lotus شهرت او فزونی یافت. در مصاحبه‌ای با مجله‌ی Variety، آن‌ها او را بازیگری توانا در به تصویر کشیدن عمق یک شخصیت عنوان کردند، بازیگری که مایل است مسیر حرفه‌ای مخصوص به خود را داشته باشد.

با این حال، مسیر حرفه‌ای سیدنی سوئینی بالا و پایین‌های خود را داشته است. او در این چند سال اخیر وقتی به شهرت رسید، پسرفت‌هایی موضعی در مسیر خود داشته، یک تجربه‌ی نزدیک به مرگ برایش رخ داده و همچنین درگیر منازعات و شایعات متعددی شده است. در صنعتی که چالش‌های این‌چنینی می‌تواند باعث از میدان به در شدن افراد شود، سویینی ثابت کرد چیزهایی که بیشتر از همه او را می‌ترساند، در نهایت باعث می‌شود که به نسخه‌ی بهتر و با اعتماد به نفس‌تری از خود تبدیل شود.

تلاش‌های سخت سویینی در دوران نوجوانی خود، تازه شروع به ثمر دادن کرده است. فیلم کمدی عاشقانه‌ی Anyone But You، که در آن او با گلن پاول همبازی بود، به شکل غیرمنتظره‌ای به فیلمی پرفروش تبدیل شد و توانست با بودجه‌ای 25 میلیون دلاری، حدود 170 میلیون دلار فروش کند. اخیراً اعلام شده او برای ایفای نقش در فیلم Madame Web که در جهان مرد عنکبوتی جریان دارد، انتخاب شده است. احتمالاً این پروژه قدم بزرگ بعدی در مسیر حرفه‌ای سویینی خواهد بود، مسیری که در آن او از یک بازیگر محبوب سریال‌های تلویزیونی به یک سوپراستار کامل تبدیل می‌شود. با این حال، در پشت پرده‌ی ماجراها، چیزهای زیادی وجود دارد که مردم هنوز در مورد سیدنی سویینی نمی‌دانند. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به 12 نکته‌ی جالب درباره‌ی سیدنی سویینی و زندگی‌اش.

علاقه سوئینی به ورزش در کودکی، به او منظم بودن را آموخت

قبل از این که او به شکل جدی به بازیگر شدن فکر کند، سویینی زندگی معمولی در ایالت آیداهو آمریکا را می‌گذراند و رابطه‌ای بسیار نزدیک با خانواده‌اش داشت. ایده‌های سویینی همیشه فراتر از گرفتن مدارک تحصیلی بود، برای همین او به شدت در حرفه‌های ورزشی مشغول شده بود. در مصاحبه‌ای با The Herald Courier در این مورد گفت:
«من تو تک تک ورزش‌های ممکن شرکت داشتم. تو تیم فوتبال بودم، تو تیم بیسبال، اسکی، ویک برد و خیلی ورزشای دیگه!»

متأسفانه، سانحه‌ای در ورزش ویک برد باعث شد تا او تقریباً جان خود را از دست بدهد. این سانحه باعث زخمی شدن صورتش شد و برای ترمیم زخم‌هایش 19 بخیه روی صورت سویینی انجام گرفت. با این وجود، مادرش مصمم بود این سانحه، ترس و ترومای پس از آن، باعث نشود تا سویینی این ورزش را کنار بگذارد و به او فشار آورد تا سریعاً پس از ریکاوری، به آب‌ها برگردد. سویینی بعدها این اصول اخلاقی را، وقتی حرفه بازیگری‌اش شروع کرد، به کار بست.

در بزرگسالی، سوینی علاقه‌مندی خود به ورزش‌ها را ادامه داد و در صفحات اجتماعی‌اش تصاویر و کلیپ‌های اسکی و کوه‌نوردی و طبیعت‌گردی را به اشتراک می‌گذاشت. سویینی اجازه نداد جنسیتش باعث شود تا از چالش‌های مشخصی اجتناب ورزد. پس از نقل مکان کردن به لوس آنجلس در این مورد به مجله‌ی Women’s Health گفت:
«دلم می‌خواست دنبال چیزی برم تا جایی که ممکنه من رو از نظر فیزیکی به چالش بکشه».

به همین دلیل او سراغ ورزش MMA رفت و با راهنمایی‌ها و توصیه‌های تخصصی خیلی زود در آن پیشرفت کرد.

سیدنی سوئینی مجبور بود برای بازیگر شدن ابتدا خانواده‌ی خود را متقاعد کند

با این که سیدنی رویای بازیگر شدن در سر داشت، موقعیت‌های زیادی به این منظور در ایالت‌های آیداهو و واشنگتن، یعنی جایی که دوران جوانی خود را گذراند، پیدا نمی‌شد. با این وجود، شانس به او رو کرد و یک فیلم مستقل در منطقه‌ی اسکوپن واشنگتن شروع به فیلم‌برداری شد. در این پروسه، از اعضای محلی خواسته می‌شد تا در نقش‌های اضافی فیلم بازی کنند. این موضوع باعث وسوسه شدن سویینی 12 ساله شد. اما سد راه بعدی و واقعی‌اش، خانواده‌اش بود.

همان‌طور که او در محاصبه با Coveteur اذعان داشت، مجبور شد از روش‌های غیرعادی برای راضی کردن خانواده‌ی خود استفاده کند:
«مجبور شدم با ارائه‌ی طرحی از پروژه‌ی کاری 5 ساله، اون‌ها رو راضی کنم. مادرم یک وکیل است و پدرم هم در زمینه‌ی پزشکی کار می‌کند، پس مسئله‌ی مدرسه و تحصیل در خانواده‌ی من بسیار مهم بود. همیشه می‌دونستم چطور با این روش با اون‌ها ارتباط برقرار کنم.»

خوشبختانه روش او جواب داد و به سویینی اجازه داده شد تا در آزمون بازیگری شرکت کند که در نهایت باعث شد تا اولین نقش سینمایی خود را در فیلم ZMD: Zombies of Mass Destruction ایفا کند.

قبل از این که سویینی در 13 سالگی با خانواده‌ی خود به لوس آنجلس مهاجرت کند، موقعیت‌های شغلی دیگری نظیر تبلیغات و مهمان برنامه‌های تلویزیونی برایش وجود داشت. در نهایت او برای حرفه‌ی بازیگری تحت آموزش یک مربی قرار گرفت و توانست نقشی در سریال‌های Grey’s Anatomy و 90210 برای خود پیدا کند.

شغل قبلی سیدنی در استدیو یونیورسال مورد شک و تردید قرار گرفت

وقتی که خانواده‌ی سویینی به لوس آنجلس نقل مکان کردند، زندگی روی سختش را به آن‌ها نشان داد. او در مصاحبه‌ای با The Hollywood Reporter عنوان کرد که خانواده‌اش از نظر مالی معضل سختی برای پرداخت مخارج خود داشتند، چون زندگی در لوس آنجلس کاملاً متفاوت با زندگی ساده در اسپوکین بود. این موضوع در نهایت باعث مشکلاتی در زندگی زناشویی والدینش شد:
«با خودم فکر کردم اگر بتونم به اندازه‌ی کافی پول در بیارم، می‌تونم خونه‌ی والدینم رو بخرم و با این کار دوباره اون‌ها رو کنار هم برگردونم… اما وقتی 18 سالم شد، فقط 800 دلار تو حسابم داشتم.»

او مجبور بود که سرعت کارها را بالاتر ببرد تا به چیزی که می‌خواهد زودتر برسد.

از کارهایی که سویینی برای کمک به خانواده‌اش انجام داد، شغل تور گردانی در پشت صحنه و دکور استدیوی یونیورسال بود. با این‌که پارک‌های تفریحی، موضوعی بسیار جذاب برای او و خانواده‌اش بودند و سخنرانی کامل تور را کاملاً به یاد داشت، پس از فقط یک ماه از این کار استعفا داد تا نقشی در سریال Sharp Objects را بازی کند. با این حال، وقتی کلیپی از سویینی در تیک تاک حین بحث درباره‌ی کار در پشت صحنه‌ی یونیورسال وایرال شد، مستخدمین سابق پشت صحنه‌ی یونیورسال به حرف‌هایش شک کردند چون هیچ مدرکی وجود نداشت که نشان دهد او در آن جا مشغول به کار بوده است.

هالیوود ریپورتر بعدها طی مدارکی فهمید که سیدنی واقعاً در آن جا کار کرده بود و حقیقت را می‌گفت. سویینی طبق مدارک در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۱۶ استخدام شد و در ۱۸ جولای همان سال برای بازی در سریال Sharp Objects از کارش استعفا داد.

قرار بود نقش سویینی در Sharp Objects  جزئی‌تر باشد

۲۰۱۸ سالی محوری در کارنامه‌ی حرفه‌ای سویینی بود. او در این سال در سه سریال تلویزیونی مهم و پر مخاطب بازی کرد. او نقش اصلی در سریال کمدی تینجیری Everything Sucks از نتفلیکس، یک نقش تکراری در فصل دوم The Handmaid’s Tale و نقشی جزئی در مینی سریال Sharp Objects از شبکه‌ی HBO برعهده داشت. مینی سریال Sharp Objects در مورد خبرنگاری (با بازی امی آدامز) است که اخیراً از یک بیمارستان روانی آزاد شده است. سویینی در این جا نقش آلیس، هم‌اتاقی نوجوان آدامز در بیمارستان روانی را بازی کرد.

از آن جا که این اولین نقش سویینی در سریالی از شبکه HBO بود، او می‌خواست تا حد ممکن از شانس بوجود آمده، بهره ببرد. با این که آلیس نقش کمی در سریال داشت، سویینی برای نقش‌پردازی بهتر به بیمارستان‌های روانی رفت و در آن جا شروع به تحقیق و یادگیری در مورد مباحث روانی درباره‌ی موضوع خودآسیب‌رسانی کرد. این موضوع خالقین سریال و کارگردانش ژان-مارک والی را تحت تاثیر قرار داد. سویینی در مصاحبه‌ای گفت:
« اونا بیشتر و بیشتر منو برای فیلم‌برداری صحنه‌های مختلف فرا می‌خواندند و کارگردان دوست داشت تا جای ممکن من رو به صحنه‌ها اضافه کنه. بنابراین من و اون به خوبی تونستیم شخصیت آلیس را به بهترین شکل ممکن خلق کنیم.»

با بالاتر رفتن مدت زمان هنرنمایی سویینی روی صفحه‌ی نمایش، او توانست از توصیه‌ها و راهنمایی‌های ایمی آدامز هم بهتر بهره ببرد. سویینی به خاطر توصیه‌های آدامز برای ایجاد تعادل بین مادر بودن و داشتن یک حرفه‌ی کاری، از او قدردانی کرد.

در آزمون بازیگری Once Upon a Time in Hollywood، سوئینی کوئنتین تارانتینو را تحت تاثیر قرار داد

با انتخاب شدن برای ایفای نقش در فیلم Once Upon a Time in Hollywood، کارنامه‌ی حرفه‌ای سویینی در سال ۲۰۱۸ حتی پربارتر شد. این فیلم در مورد ستاره‌ی در آستانه‌ی فراموش شدن سینمای دهه‌ی ۶۰ هالیوود (با بازی لئوناردو دی‌کاپریو) است که زندگی‌اش با مسائل خانواده‌ی منسون و همسایه‌ی آن‌ها، یعنی شارون تیت (با بازی مارگو رابی) گره می‌خورد. سویینی نقشی کم‌رنگ اما تاثیرگذار در فیلم دارد. او به عنوان دایان لیک، عضوی از خانواده‌ی منسون در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازد.

همان‌طور که اکثر افراد در آزمون بازیگری فیلم روزی روزگاری در هالیوود اذعان داشته‌اند، این پروسه توسط تارانتینو تبدیل به یک سفر و تجربه‌ای بی‌همتا شد. سویینی در این باره گفت که بازیگران همگی به یک سو فرستاده شده و از آن‌ها خواسته شد تا کارهایی اضافه روی فیلم‌نامه با ایده‌های خود انجام دهند، بدون این که مسیر خاصی از سوی کارگردان به آن‌ها داده شود. در مصاحبه‌ای با British GQ سویینی گفت که در نهایت او خود را در حالی پیدا کرد که داشت یک نامه‌ی شخصی به چارلز منسون می‌نوشت.

این کار سویینی باعث شد تا نقش به او پیشنهاد شود. تارانتینو سپس دعوتش کرد تا یک ورک‌شاپ ۶ ساعته با دیگر بازیگران را بگذارند قبل این‌که به ایفای نقشش بپردازد.

بازی در Euphoria به سوئینی کمک کرد تا اعتماد به نفس بیشتری کسب کند

بزرگترین پیشرفت حرفه‌ای سویینی، با اختلاف به ایفای نقش شخصیت «کَسی» در سریال درام Euphoria از شبکه HBO برمی‌گردد. در همان اپیزود اول، سویینی نمایشی خیره‌کننده و به یاد ماندنی در صحنه‌ی مواجهه با دوست‌پسر خود داشت، صحنه‌ای که فضا و حال و هوای سریال را برای نمایش صریح و بی‌پرده‌ی تمایلات جنسی نوجوانان و برهنگی آماده کرد.

از آن جا به بعد، نمایش‌های مکرر عریان سویینی در این سریال، باعث ایجاد بحث و مشاجراتی از سوی بینندگان شد. در یک مقاله از USA Today، رابرت تامپسون این‌گونه در مورد این موضوع نوشت:
«یقیناً میتوانم درک کنم چرا والدین، این سریال را مخاطره‌آمیز می‌دانند چون سریال نمایشی از نوجوانانی هم‌سن فرزندان آن‌ها دارد که به شکلی خطرناک، شهوانی و ناامیدانه زندگی می‌کنند.»

سویینی اما با تمام این اتهامات به مبارزه پرداخت.

در مصاحبه‌ای با سایت Variety سویینی گفت به لطف رابطه‌ی خودمانی با دست‌اندرکاران، هیچوقت سر صحنه‌ی Euphoria احساس ناراحتی نکرد و خالق سریال یعنی سم لوینسون به نظرات او در قضایای مربوطه ارزش قائل می‌شد و هر وقت برهنگی اضافی و بی‌مورد به نظر می‌رسید، سریعاً از آن صرف‌ نظر می‌کرد. در حقیقت صحنه‌های برهنگی سویینی در Euphoria تاثیری کاملا برعکس با چیزی که برخی‌ها می‌پنداشتند، دارد. سویینی در این مورد گفت :«من به شکل عجیبی با ایفای نقش شخصیت کَسی، با بدنم احساس راحتی کردم.» او حتی از برهنگی در پروژه‌های دیگر هم استقبال می‌کرد اما اذعان داشت گاهی اوقات این موضوع او را از مسیر اصلی‌اش به عنوان یک بازیگر امکان دارد که خارج کند.

او برای نقشش در سریال The White Lotus جنگید

در فاصله‌ی بین فصل‌های Euphoria، سویینی به ایفای نقش در سریال بزرگ دیگری از HBO  به نام The White Lotus پرداخت. او در فصل اول این سریال، نقش شخصیت اولیویا، یک جوان دانشجو را بازی کرد که برای اوقات فراغت با والدین خود به هتل The White Lotus آمدند. بازیگران این سریال شامل جنفیر کولیج، آلکساندرا داداریو و استیو زان می‌شد. از لیست بازیگران فصل اول فقط کولیج در فصل دوم حضور یافت.

حتی با این که در سال ۲۰۲۱ سویینی به حدی از مهارت و شهرت در بازیگری رسیده بود، باز هم گرفتن نقش اولیویا در The White Lotus چالش سختی برایش بود. او می‌خواست ثابت کند که مهارت‌های بازیگری‌اش فقط به نقش کَسی در Euphoria محدود نمی‌شود. سیدنی در این مورد گفت:

«اونا فکر نمی‌کردند که من برای نقش اولیویا در White Lotus مناسب باشم… پس مجبور شدم که ویدئویی از خودم ضبط کنم و مثل بقیه آدم‌ها برای آزمون خودم رو بسنجم. من هم شبیه کسای دیگه بهم خبر داده شد که میتونم بازی کنم یا نه… من می‌تونستم به پیشنهادهای دیگه‌ای که شبیه نقش‌های پیشینم بود جواب مثبت بدم، اما دلم می‌خواست تو نقش متفاوتی بازی کنم و این نقش‌های متفاوت دقیقاً اون چیزی هست که باید براش بجنگم تا نشون بدم همچین کارایی هم از دستم برمیاد.»

سویینی در سال ۲۰۲۲ هم برای Euphoria و هم برای The White Lotus نامزد دریافت جایزه‌ی امی شد. او برای بازی در Euphoria در بخش نقش مکمل سریال‌های درام و در The White Lotus این نامزدی را برای بازی در نقش مکمل در یک سریال آنتولوژی دریافت کرد.

سیدنی سویینی ماشین‌های کلاسیک را محض تفریح تعمیر می‌کند!

خارج از دنیای بازی، سویینی سرگرمی‌هایی دارد که باعث تعجب هوادارانش می‌شود. این موضوع به وقتی برمی‌گردد که او در اکانت تیک تاکش از اشتیاق خود برای تعمیر و درست کردن ماشین‌های قدیمی، صحبت کرد و پیرامون آن محتوا درست می‌کرد. همه‌ی این ماجرا از ماشین رویاهایش، یک فورد برانکو ۱۹۶۹ شروع شد. او جای این که این ماشین را به تعمیر کار بسپارد، خود وظیفه‌ی تعمیرش را به عهده گرفت. سیدنی در مصاحبه‌ای با Teen Vogue اذعان داشت:
«مردم میگن، تو اوقات فراغتت چه کاری انجام میدی؟ و این همون کاریه که می‌کنم. حس می‌کنم این یه رابطه عاطفی بین من و ماشین و قطعاتش هست.»

ریشه‌ی این سرگرمی به دوران بچگی سویینی برمی‌گردد. او درباره‌ی ریشه‌های این علاقه چنین گفت:

« وقتی بچه بودم پرستارهام که دو قلو هم بودن، ماشین‌های مسابقه‌ای می‌روندن و من خیلی به مسابقاتشون می‌رفتم، و اون موقع فکر می‌کردم وقتی بزرگ شم منم می‌خوام مثل اونا یک راننده بشم.»

البته این سرگرمی در خانواده‌ی سویینی تاریخچه طویلی دارد، او در واقع اولین تمرینات رانندگی خود را با ماشین Ford F-100 پدربزرگ پدربزرگش یاد گرفت.

سویینی از آن وقت به بعد شروع به گذاشتن ویدئوهای تعمیر ماشین‌ها کرد تا زنان بیشتری که علایق مشابه خودش دارند را مشتاق ورود به صنعتی کند که بیشتر در آن مردان مشغول به کار هستند. تا به لحظه‌ای که این متن نوشته می‌شود، اکانت سویینی همچنان مشغول به تولید محتوا از تعمیر ماشین‌های قدیمی است.

هواداران به خاطر عکس‌های خانواده‌اش از سوئینی انتقاد کردند

موفقیت و شهرت حرفه‌ای سویینی هیچوقت او را از خانواده‌ و محل زندگی‌اش جدا نکرد. سویینی همواره خانواده‌اش را در بالاترین رده‌ی لیست ارزش‌هایش قرار می‌دهد. همین موضوع باعث شده تا او از حضور و محتوایی که خانواده‌اش در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارند، دفاع کند. این محتواها باعث بحث و مشاجره‌ای در سطح اینترنت شده است.

او در سال ۲۰۲۲ چندین عکس از تولد ۶۰ سالگی مادرش با تم رقص روستایی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. در این عکس‌ها برخی از افراد خانوادهاش، تی شرت‌های Blue Lives Matter و برخی دیگر کلاه‌های قرمز Make America Great Again بر سر داشتند. سویینی مجبور شد که در توییتر از مردم بخواهد که نسبت به او و خانواده‌اش بر اساس چند عکس قضاوت نکنند.

بعداً در مصاحبه‌ای با Variety، سویینی برخی از سؤتفاهمات را برطرف کرد. او اذعان داشت که روی کلاه‌ها در واقع عبارت Make Sixty Great Again نوشته شده بود. او در این باره گفت :

«اونایی که تو عکس‌ها این چیزا رو پوشیده بودن در واقع رفیق‌های مامانم از لوس آنجلس بودن که همشون بچه‌هایی دارن که تو تظاهرات حمایت از همجنس‌گراها شرکت می‌کنند و اون‌ها فکر کردن که اگه این‌ها رو بپشونن اتفاق بامزه‌ای رخ می‌ده چون بچه‌ها هم قرار بود برای جشن به آیداهو بیان.»

سویینی حمله‌های اینترنتی را از سوی افرادی در فضای مجازی دانست که لذت می‌برند تا اشخاص را هر چقدر دوست دارند بزرگ کنند تا در موقع‌هایی که دلشان می‌خواهد دوباره آن‌ها را نابود کنند.

سیدنی سوئینی عمیقاً در نقشش به عنوان ریلتی وینر فرو رفت

نقش‌پردازی‌های سیدنی سوئینی در Euphoria و The White Lotus و نامزدی‌اش در جوایز امی به خاطر این نقش‌ها، آغاز صعود و پیشرفت او در سینمای هالیوود بود. در سال ۲۰۲۳، نقش ریلتی وینر را در فیلم درام Reality  از HBO بازی کرد. ریلتی وینر مترجم سابق آژانس امنیت ملی بود که درز اطلاعات از او از دخالت روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا، باعث حکم ۵ سال زندان برایش شد. فیلم توسط تینا ساتر نوشته و کارگردانی شد و به بازجویی پلیس از ریلتی وینر می‌پردازد. در این فیلم از خود شخصیت واقعی ریلتی وینر برای مشاوره بهره گرفته شد.

همان‌طور که ساتر در فیلم پشت صحنه‌ی Reality عنوان کرد، علاقه‌ی سویینی به شخصیت حقیقی ریلتی و شباهت‌هایی که بین خودش و او می‌یافت، چیزی بود که باعث شد این نقش را تصاحب کند. برای سویینی اما، تماس با وینر از طریق برنامه Zoom  بود که بیشترین کمک را کرد. در مصاحبه با The Hollywood Reporter او در این باره گفت:

«ما به طور معمول با هم در تماس بودیم و باهاش نه تنها در مورد واقعه صحبت کردم، بلکه از زندگی شخصی‌اش، افردای که می‌شناخت، از خانه‌اش و تقریباً هر چیزی که نیاز بود در مورد شخصیتش بفهمم پرسیدم، تا بتونم بهتر نقشش رو در فیلم به تصویر بکشم.»

سویینی سعی می‌کند یک جورنال از شخصیت‌هایی که قرار است نقش‌شان را بازی کند تهیه ‌کند تا وقتی به شروع فیلم‌نامه که رسید، دقیقاً بداند قرار است نقش چه شخصیتی را ایفا کند. برای فیلم Reality، او دفترچه را از خاطرات شخصیت حقیقی وینر پر کرد، که پس از پخش فیلم خانواده‌ی وینر از این ایفای نقش کاملاً راضی بودند.

در فیلم Anyone But You سانحه‌ای خطرناک برای سویینی اتفاق افتاد

اخیراً او با فیلم سینمایی Anyone But You، پا به سبک کمدی رومانتیک گذاشت. در این فیلم سویینی با ستاره‌ی این سبک، یعنی گلن پاول هم‌بازی بود. در طول داستان، دو دوستی که سابقاً با هم رابطه داشتند با اکراه مجبور می‌شوند که به خاطر یک عروسی نقش دو عاشق را بازی کنند. در طول فیلم در نهایت نفرت از یکدیگر تبدیل به علاقه می‌شود. فروش فیلم در گیشه‌ها، نشان داد که چقدر هواداران خواهان این‌گونه فیلم‌های کمدی رمانتیک هستند. بعد از موفقیت Anyone But You، سایت Quinnipiac Chronicle سیدنی سویینی را کاترین هگل و مگ رایان این دهه خواند.

با این حال پروسه ساخت فیلم هر چیزی بود به غیر از رمانتیک! در برنامه‌ی شبانه با جیمی فالون، سویینی صحنه‌ی کمدی را توصیف کرد که بر حسب تصادف خراب از کار در آمد. در این صحنه، شخصیتی که سویینی نقشش را بازی می‌کرد، ناگهان یک عنکبوت غول‌پیکر می‌بیند در حالی که تظاهر می‌کند، باسن شخصیت پاول را گرفته است. در طی فیلمبرداری، سویینی توسط این عنکبوت گزیده شد و او نیز ویدئویی از پشت صحنه در فضای مجازی به اشتراک گذاشت که نشان می‌داد به راحتی می‌توانست اتفاقی فاجعه‌بار رخ دهد.

سیدنی سوئینی می‌خواست نقش Madame Web دقیقاً با کمیک‌ بوک هم‌خوانی داشته باشد

در جدیدترین فیلم سویینی یعنی Madame Web، او وارد دنیای سینمای کمیک‌های مارول می‌شود، اما در واقع به بخش دنیایی که متعلق به کمپانی سونی است نه دنیای سینمایی مارول. در این فیلم، سویینی نقش جولیا کورنوال را بازی می‌کند. این نقش اقتباسی از شخصیت جولیا کارپتنر، یکی از سمبلیک‌ترین برداشت‌ها از زن عنکبوتی است. نقش اصلی این فیلم را داکوتا جانسون بازی می‌کند و دیگر بازیگران فیلم شامل سلست اوکانر و ایزابلا مرسد، می‌شود.

با توجه به فشار و انتظاری که از اقتباس زن عنکبوتی روی پرده‌های سینما می‌رود، سویینی مصمم بود تا به شخصیت کمیک‌ها وفادار بمانند. یکی از تصمیماتی که سویینی از آن پشیمان است، التماس به سازنده برای اجازه دادن به او برای به تصویر کشیدن فیگور سر و ته با لباس زن عنکبوتی است تا بتوانند با این کار ادای احترامی به استایل کمیک‌ها هم داشته باشند. سویینی در این باره در ویدئوی پشت صحنه فیلم اذعان داشت:
«مجبور شدم یه عالمه عکس وقتی سر و ته آویزون شده‌ام بگیرم و فقط منتظر بمونم تا یکی بگه: اکشن!»

خوشبخانه سویینی اشتیاق زیادی برای ایفای نقش در اولین فیلم ابرقهرمانی خود دارد. او تجربه‌ی پوشیدن لباس زن عنکبوتی را این گونه توصیف کرد:
«وقتی می‌پوشمش، حقیقتش حس ابرقهرمان‌ها بهم دست می‌ده. این باحال‌ترین چیزی بود که تا حالا تجربه کردم.»

جمع بندی

سیدنی سوئینی بازیگر بسیار محبوب و دوست‌ داشتنی سینمای هالیوود است که به مرور توانسته خودش را در میان بازیگران مطرح قرار بدهد. با این وجود، رسیدن به چنین جایگاهی خالی از افت و خیز نبوده؛ در طول مسیر حرفه‌ای سیدنی سویینی اتفاقات و پستی بلندی‌های جالب توجهی وجود داشته است. در طول مقاله‌ای که خواندید سعی کردیم برای آشنایی بیشتر با شخصیت و پشت صحنه‌ی این بازیگر، نکاتی درباره‌اش را بازگو کنیم.

منبع: ویجیاتو

جواب

Your email address will not be published.