یوونتوس 0-1 لاتزیو؛ بانوی پیر بدموقع شکست خورد!

هفته ۳۰ رقابت‌های سری آ ایتالیا با یک شکست خارج از خانه برای یوونتوس در برابر لاتزیو پیگیری شد.

تیم یوونتوس، تیم سوم جدول رقابت‌های سری آ ایتالیا در هفته ۳۰ این رقابت‌ها در ورزشگاه شهر رم یعنی المپیکو رم به مصاف تیم لاتزیو رفت و یک شکست را در خارج از خانه تجربه کرد. در نیمه اول دو تیم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند اما در زدن ضربات آخر ناکام بودند تا در نهایت گلی از خط دروازه دو تیم عبور نکند. در نهایت این بازی در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل برای دو تیم یوونتوس و لاتزیو به اتمام رسید.

در نیمه دوم، تیم یوونتوس علیرغم مهمان بودن، برای زدن گل برتری تلاش کرد اما در این امر موفق نبود. از جملهٔ نکات جالب، ترکیب تیم مائورسیو ساری نشان دادن چیرو ایموبیله روی نیمکت بود. در دقایق پایانی بازی و در حالی که همه منتظر یک تساوی بودند، آدام ماروشیچ، مدافع چپ اهل مونته نگرو، در دقیقه ۹۳ گل برتری برای لاتزیو را زد و در پایان این بازی و در یک دیدار عجیب، شاگردان مائوریسیو ساری با نتیجه ۱-۰ شکست بد موقعی را به تیم یوونتوس و شاگردان ماسیمیلیانو آلگری تحمیل کردند.

با شکست یوونتوس، این تیم با ۵۹ امتیاز همچنان تیم سوم جدول سری آ ایتالیا باقی ماند و لاتزیو هم با ۴۶ امتیاز تیم رده ۷ جدول لیگ ایتالیا را به خود اختصاص داد.

لاتزیو ۱-۰ یوونتوس | خلاصه بازی | باخت لحظه آخری بانوی پیر