گوشی گلکسی M35 رونمایی شد

سامسونگ گوشی جدید گلکسی M35 را در برزیل معرفی کرد. این گوشی به‌عنوان جانشین گلکسی M34 به پردازنده‌ی اگزینوس ۱۳۸۰ مجهز است و نمایشگر بزرگ و اسپیکر استریو دارد.

گلکسی M35 5G به صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی اولد با وضوح +FHD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱٬۰۰۰ نیت مجهز شده و حسگر اثر انگشت به زیر نمایشگر منتقل شده است.

گلکسی M35 در جلو، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی دارد. پنل پشتی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال (OIS)، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

جدیدترین گوشی سامسونگ سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6.1 را اجرا می‌کند و چهار سال آپدیت اندروید و پنج سال آپدیت امنیتی دریافت خواهد کرد.

گلکسی M35 با هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در دسترس قرار می‌گیرد. این گوشی از باتری بزرگ ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات بهره می‌برد. آداپتور شارژ به‌صورت جداگانه به‌فروش می‌رسد.

پشتیبانی از دو سیم‌کارت 5G و Wi-Fi 6 و سیستم خنک‌کننده‌ی پیشرفته برای دفع گرما از سایر ویژگی‌های گلکسی M35 محسوب می‌شوند. ابعاد گوشی ۱۶۲٫۳ در ۷۸٫۶ در ۹٫۱ میلی‌متر و وزنش ۲۲۲ گرم است.

گلکسی M35 در رنگ‌های آبی کم‌رنگ، آبی پررنگ و خاکستری در دسترس قرار می‌گیرد. قیمت گوشی در بازار برزیل حدود ۵۲۵ دلار اعلام شده است. قیمت گلکسی M35 در خارج از برزیل قطعاً کمتر خواهد بود.

جواب

Your email address will not be published.

8
شما نظر دهید

برنده انتخابات ریاست جمهوری کی خواهد بود؟