کیلیان مورفی آماده بازی در فیلم Peaky Blinders است!

کیلین مورفی (Cillian Murphy) یکی از محبوب‌ترین ستاره هالیوود است که همچنان به بازی در فیلم پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) علاقه دارد.

«گودزیلا منهای یک»؛ موفق‌ترین فیلم اکشن سال

در مصاحبه بازیگر با بازیگر سایت ورایتی مارگو رابی از مورفی درباره سریال Peaky Blinder و احتمال ساخت فیلم اسپین‌آف آن سوال پرسید. کیلین مورفی با ایده ساخت فیلم اسپین‌آف موافق است و باور دارد که هنوز داستان بیشتری از پیکی بلایندرز برای روایت وجود دارد. با این وجود او جزئیات بیشتری از فیلم پیکی بلایندرز را با مارگو رابی به اشتراک قرار نداد.

آخرین بار تابستان یک سال گذشته بود خبر جدید از فیلم Peaky Blinders منتشر شده بود و استیون نایت اعلام کرد که فیلم‌نامه آن روبه اتمام است. مورفی به مدت ۱۰ سال در سریال پیکی بلایندرز نقش توماس شبلی را برعهده داشت که آخرین قسمت آن بهار سال گذشته پخش شد. انتظار می‌رفت که فیلم‌برداری این فیلم در سال ۲۰۲۳ آغاز شود، اما مثل اینکه شرایط مناسب نبود.

نایت در حال حاضر برنامه کاری شلوغی دارد و روی یک فیلم از جنگ ستارگان کار می‌کند. دیزنی استیون نایت را برای جایگزینی دیمون لیندلوف (Damon Lindelof) استخدام کرد تا به عنوان نویسنده ارشد روی فیلم جنگ ستارگان جدیدی به کارگردانی شرمین عبید چینوی و با بازی دیزی ریدلی کار کند.

کیلین مورفی نیز اخیرا در فیلم Oppenheimer به کارگردانی نولان بازی کرده که تحسین همگان را به همراه داشت.