پیروزی ۳-۱ سپاهان مقابل فولاد

سپاهان پس از دو برد متوالی و پُر گل در دیداری خانگی مقابل فولاد خوزستان نیز نمایش خوبی ارائه داد و توانست با گل‌های فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو و کاوه رضایی در مقابل تک گل عادل ارغند به پیروزی مهمی در بازی معوقه هفته پنجم دست پیدا کند و موقتا در صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرد و شاگردان مارتینز هم که به‌خاطر اخراج علی شجاعی در نیمه دوم کار سختی داشتند، پس از متوقف کردن استقلال در بازی هفته قبل، نتوانستند امتیاز بگیرند.

پرسپولیس ۱-۱ استقلال؛ وی‌ای‌آر مؤثرتر از ستارگان دربی!

شرح گل:

سپاهان یک-فولاد صفر (فرشاد احمدزاده دقیقه ۶): همکاری بازیکنان سپاهان در دقیقه ششم توسط رامین رضاییان توپ در پشت محوطه جریمه به فرشاد احمدزاده رسید و این بازیکن دروازه کنت را باز کرد.

سپاهان دو – فولاد صفر (شهریار مغانلو دقیقه 13): روی یک بازی‌سازی از عقب زمین، رامین رضاییان به خوبی شهریار مغانلو را در نزدیکی محوطه پیدا کند و این بازیکن با حرکت از میان دو مدافع، دروازه کنت را برای دومین‌بار باز کرد.

سپاهان دو – فولاد یک (عادل ارغند – دقیقه ۳۰): روی اشتباه مدافعان سپاهان، بازیکنان فولاد موفق به نفوذ شدند و در نهایت عادل ارغند دروازه نیازمند را باز کرد.

سپاهان سه – فولاد یک (کاوه رضایی ۶۷): اشتباه فاحش بازیکنان فولاد در امر دفاع، توپ را مقابل پای رضایی کاشت تا این بازیکن به سادگی دروازه کنت را برای سومین‌بار باز کند.