پیروزی ۳-۱ اتریش مقابل لهستان

در ادامه هفته دوم دور گروهی مسابقات یورو ۲۰۲۴، در گروه D تیم‌های لهستان و اتریش به مصاف همدیگر رفتند و در نهایت شاگردان رالف رانگنیک با ارائه نمایشی فوق‌العاده توانستند حریف را ۳-۱ شکست دهند.

بازی را اتریش بهتر آغاز کرد و توانست در همان دقایق ابتدایی به گل برسد. در دقیقه ۹ روی سانتری به روی دروازه، ترائونر با ضربه سر دروازه لهستان را باز کرد.

حدود ۱۰ دقیقه بعد پس از برخورد توپ به دست بازیکن اتریش، بازیکنان لهستان اعتقاد به پنالتی داشتند اما در نهایت داور با مشورت با کمک داور ویدئویی، تصمیم به ادامه بازی گرفت.

در دقیقه ۱۹ ضربه خطرناک زالفسکی به سمت دروازه اتریش با واکنش زیبای دروازه‌بان مواجه شد.

لهستان به حملاتش ادامه داد تا اینکه در دقیقه ۳۰ پس از یک رفت و برگشت پیونتک در شلوغی محوطه جریمه در مقابل دروازه به توپ رسید و توانست بازی را به تساوی بکشاند.

در ادامه بازی پایاپای دنبال شد و هر دو تیم موقعیت‌های ناقضی داشتند اما گلی به ثمر نرسید و نیمه اول با نتیجه مساوی پایان یافت.

در ابتدای نیمه دوم خبری از موقعیت نبود و دو تیم در خلق موقعیت‌های جدی ناکام بودند تا اینکه در دقیقه ۶۶ بومگارتنر در ابتدای محوطه جریمه روی پاس پراس به توپ رسید و به زیبایی دروازه حریف را باز کرد.

۱۰ دقیقه بعد بومگارتنر فرصت زدن گل سوم را هم داشت اما ضربه‌اش از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۸ پس از خطای شزنی بر روی سابیتزر داور نقطه پنالتی را نشان داد. آرناتوویچ پشت این توپ قرار گرفت و با فریب شزنی بازی را ۳-۱ کرد.

در ۱۰ دقیقه پایانی لهستان تلاشش برای گلزنی را ادامه داد اما اتریش به خوبی بازی را مدیریت کرد و به پیروزی ۳-۱ دست یافت.

با این پیروزی اتریش نیز سه امتیازی شد و گام بلندی برای صعود برداشت.

خلاصه بازی لهستان ۱ – اتریش ۳