پیروزی پرگل آرسنال مقابل بولتون

توپچی‌ها کار سختی برای صعود به مرحله بعدی جام اتحادیه نداشتند. آنها در امارات، ورزشگاه خانگی خود، میزبان بولتون بودند و موفق شدند به راحتی و با نتیجه ۵-۱ این تیم را در هم بکوبند.

توپچی‌ها خیلی زود برتری‌شان را به حریف ثابت کردند و توانستند در ۲۰ دقیقه ابتدایی توسط دکلان رایس گل اول را به ثمر برسانند. لحظاتی پس از آن نیز ایتان انونری، ستاره ۱۷ ساله، اختلاف را بیشتر کرد.

این بازیکن که اولین بازی‌اش را در تیم بزرگسالان انجام می‌داد، در ابتدای نیمه دوم هم توانست گل سوم را بزند و برتری آرسنال را در تمام بخش‌های زمین غیرقابل انکار بود، بیش از پیش نشان دهد.

شاگردان میکل آرتتا موقعیت‌های زیادی را خلق می‌کردند و به حریف اجازه هنرنمایی زیادی نمی‌دادند اما روی یک ضدحمله ارون کالینز توانست یکی از گل‌ها را جبران کند.

حدودا ۱۰ دقیقه بعد از این گل، رحیم استرلینگ موفق شد اولین گلش برای آرسنال را به ثمر برساند و بازی را ۴-۱ کند. این پایان کار نبود و در لحظات پایانی هم کای هاورتز، دیگر ستاره سابق چلسی که به آرسنال پیوسته، دروازه بولتون را باز کرد تا تیم آرتتا با یک پیروزی قاطعانه به مرحله بعد جام اتحادیه برود.