پیروزی شمس آذر و شکست تلخ نساجی: جریان دیدارهای هفته 22 لیگ برتر

از هفته 22 لیگ برتر فوتبال دو تیم ذوب آهن و شمس آذر قزوین در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان سعید دقیقی موفق شدند با نتیجه ۲ بر صفر در این دیدار خارج از خانه پیروز شوند.

در نیمه نخست دو تیم نمایشی پایاپای را به اجرا گذاشتند و اشتباه پارسا جعفری گلر ذوب آهن، برای به ثمر رسیدن گل اول بازی کافی بود و حسین گودرزی روی پاس عیسی مرادی موفق شد دروازه ذوب آهن را باز کند تا تک گل بازی به ثمر برسد.

ذوب آهن پس از دریافت گل اول، سراسر حمله بود اما تیرک دروازه مانع از گلزنی بازیکنان این تیم می‌شد. در ۴۵ دقیقه دوم هم این موضوع ادامه دار بود و در شرایطی که شمس آذر قزوین، با ارائه نمایشی مطمئن در تلاش بود تا دست پر از اصفهان خارج شود، شاگردان ربیعی موقعیت‌های زیادی داشت اما هیچ کدام از آنها راهی به دروازه شمس آذر پیدا نکردند.

در نهایت برخلاف جریان بازی شمس آذر قزوین، مدافعان ذوب آهن را غافلگیر کرد و فخریان دومین گل بازی را به نام خودش ثبت کرد تا شمس اذر در ایستگاه بیست و دوم لیگ برتر مقابل ذوب آهن اصفهان دست پر از زمین خارج شود.

شمس آذر قزوین با پیروزی در این دیدار موفق شد ۲۸ امتیازی شود و جای ذوب آهن را در رده هشتم جدول پر کند و ذوب آهن که در هفتمین بازی خانگی متوالی خود پیروز نشد، با ۲۷ امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفت.

در دیداری دیگر، نساجی مازندران میزبان ملوان بندرانزلی بود. دربی حساس شمال برای نساجی در خانه که برای فرار از منطقه سقوط تلاش می‌کند بسیار حساس دنبال شد اما نتیجه بسیار تلخی برای آنها در پی داشت و ملوانی‌ها با تک گل محمدرضا سلیمانی سه امتیاز کسب کردند.

ملوان بندر انزلی نیز در دومین سال بازگشت به لیگ برتر به همراه مهدی تارتار نتایج بسیار خوبی گرفته، این روند را در اولین بازی سال جدید ادامه داد. نساجی نیز با این شکست بیش از هر زمانی سایه سقوط را بالای سر خود حس می‌کند.

این مسابقه در نیمه اول بار فنی زیادی نداشت اما با شروع نیمه دوم، نساجی میزبان تلاش بسیار زیادی کرد و موقعیت‌های زیادی هم روی دروازه ملوان ایجاد کرد اما این ملوان بود که در یک ضدحمله گل پیروزی بخش را زد و روی بد فوتبال بار دیگر به نساجی نشان داده شد.

ملوان با این برد ۳۸ امتیازی شد و نساجی مازندران نیز ۱۵ امتیازی باقی ماند تا این شکست نماینده مازندران به سود دیگر تیم‌های انتهای جدولی باشد.