پیروزی سخت ۲-۱ ایتالیا مقابل آلبانی

در حالی‌که آلبانی توانست با گل ثانیه ۲۲ ندیم بایرامی مقابل شاگردان لوچانو اسپالتی جلو بیفتد اما آتزوری به خوبی به بازی برگشت و در همان نیمه اول موفق به زدن دو گل شد و در نیمه دوم هم با مدیریت بازی، سه امتیازش را حفظ کرد.

بازی با گل آلبانی آغاز شد. روی پرتاب اشتباه فدریکو دی‌مارکو توپ در محوطه جریمه به ندیم بایرامی رسید و او موفق شد در زاویه تقریباً بسته توپ را به تور بچسباند.

در ادامه ایتالیا برای زدن گل به‌صورت کامل جلو کشید و بازی را در دست گرفت. یک دقیقه بعد ضربه پلگرینی به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۱ آنها به هدف‌شان رسیدند. چرا که باستونی روی سانتر پلگرینی با ضربه سر بازی را مساوی کرد.

آنها پنج دقیقه بعد هم توانستند گل دوم را بزنند. پس از حمله‌ای ناقص، بارلا در لبه محوطه جریمه با شوتی روی پا، دروازه حریف را باز کرد.

آتزوری دست بردار نبود و در ادامه هم بارها حرف را تحت فشار قرار داد. در دقیقه ۲۵ ضربه زیبای کیه‌زا از بالای دروازه به بیرون رفت.

حدود ۱۰ دقیقه بعد اسکاماکا می‌توانست گل سوم را بزند اما ضربه‌اش را استراکوشا گرفت.

در دقیقه ۴۰ هم این دروازه‌بان یک بار دیگر با سیو فوق‌العاده‌اش مقابل ضربه سر اسکاماکا مانع از گلزنی ایتالیا شد تا نیمه اول با همان نتیجه ۲-۱ خاتمه یابد.

ایتالیا نیمه دوم را بهتر آغاز کرد. در دقیقه ۵۵ شوت اسکاماکا از کنار دروازه به بیرون رفت.

پنج دقیقه بعد نیز کیه‌زا در سمت راست محوطه جریمه به توپ رسید اما ضربه‌اش به تیر عمودی دروازه خورد.

در دقیقه ۷۰ فراتزی از پشت محوطه شانسش را امتحان کرد اما توپ با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ۲۰ دقیقه پایانی بازی بازیکنان ایتالیا موفق به خلق موقعیت نشدند اما بازی را به خوبی کنترل کردند تا اینکه در دقیقه ۹۰ مانای در موقعیت تک به تک با دوناروما قرار گرفت اما ضربه‌اش با واکنش این دروازه‌بان دفع شد.

در نهایت اتفاق دیگری رخ نداد و این بازی با پیروزی ۲-۱ لاجوردی پوشان به اتمام رسید.

خلاصه بازی ایتالیا ۲-۱ آلبانی