پیروزی خانگی رئال بعد از شکست در دربی

رئال مادرید توانست بعد از شکست مقابل اتلتیکو مادرید، واکنش مناسبی نشان دهد و در یک بازی خانگی مقابل لاس پالماس در هفته هفتم لالیگا، با دو گل به پیروزی برسد. کارلو آنچلوتی هم توسط هواداران رئال تشویق شد تا همه چیز برای این تیم خوب پیش برود.

اما برد شب گذشته یک آمار جالب را برجسته تر کرد. رئال مادرید در فصل جاری در هشت مسابقه موفق به ثبت چهار برد با کلین شیت شده است. این موفقیت ها هر بار با حضور همزمان مثلث شوامنی، کاماوینگا و والورده به دست آمده است. در بازی شب گذشته هم هر سه هافبک عملکرد درخشانی داشتند و کاماوینگا هم بالاترین امتیاز عملکردی را در بازی ثبت کرد.

در بازی مقابل اتلتیکو، کارلو آنچلوتی با یک آرایش متفاوت، تونی کروس و لوکل مودریچ را به میدان فرستاد که عملکرد درخشانی در خط میانی رئال نداشتد و هر دو تعویض شدند. به نظر می رسد نسل هافبک های رئال در حال تغییر است و در آینده آنچلوتی بیشتر از همکاری این سه هافبک جوان در بازی های بزرگ استفاده کند.

با کسب این پیروزی و تساوی شب گذشته بارسلونا، رئال مادرید موفق شد تا به رده دوم جدول صعود کند. صدرنشین لالیگا در پایان هفته هفتم، سورپرایز بزرگ این فصل لالیگا، خیرونا است.