پیروزی استقلال مقابل صنعت‌نفت با یک سوپرگل

استقلال در شروع نیم فصل دوم و در دیداری که فرصت‌های زیادی را از دست داد، توانست با تک گل تماشایی مهدی مهدی پور از سد صنعت نفت عبور کرده و صدرنشینی خود را حفظ کند.

نخستین موقعیت جدی بازی را سهرابیان از دست داد. ضربه بغل پای او از داخل محوطه جریمه با واکنش تماشایی پیام پارسا همراه شد تا آبی‌ها به گل نرسند. در وقت‌های اضافه نیمه اول استقلال فرصت خوب دیگری داشت که روزبه چشمی توانست سنگربان صنعت نفت را دریبل کند ولی یکی از مدافعان حریف از راه رسید و آن را به بیرون فرستاد.

استقلال در آغاز نیمه دوم توانست خیلی زود به گل برسد. پاس رمضانی در پشت محوطه جریمه به مهدی مهدی پور رسید و این بازیکن نیز با یک شلیک زیبا و تماشایی توپ را به تور دروازه صنعت نفت چسباند تا تیمش را یک بر صفر پیش بیندازد.

آبی‌ها در ادامه موقعیت‌های متعددی را از دست دادند. ابتدا ارسال جلالی با ضربه سر بلانکو به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت. این مهاجم آرژانتینی سپس دو موقعیت دیگر را نیز روی ارسال‌های حردانی و جلالی از دست داد که فرصت‌های او همگی بسیار خطرناک بودند.

در ادامه مهرداد محمدی با یک استارت سریع توانست فرصت تک به تک خوبی را به دست بیاورد که ضربه او را پیام پارسا با واکنشی تماشایی دفع کرد. سپس فخرالدینی با حرکتی از سمت راست وارد محوطه جریمه شد که ضربه او را باز هم پارسا دفع کرد.

در نهایت نیز این بازی با پیروزی یک بر صفر استقلال به پایان رسید تا آبی پوشان ضمن حفظ صدرنشینی، فاصله خود را با رقبا افزایش دهند.