پرسپولیس ۳- شمس آذر ۱؛ یک برد تا قهرمانی

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر، پرسپولیس در قزوین میهمان شمس آذر بود. سرخ‌ها که هفته گذشته با یک برد دراماتیک و به لطف تساوی استقلال برابر نساجی صدرنشین شدند، اصلا دل‌شان نمی‌خواست از موقعیت قهرمانی فاصله بگیرند و کار بسیار سختی در قزوین داشتند.

از طرفی امتیازات این بازی تاثیری در سرنوشت شمس آذر نداشت، اما میلیون‌ها هوادار استقلالی امیدوار به نتیجه گرفتن تیم سعید دقیقی مقابل پرسپولیس بودند تا سرنوشت صدرنشین لیگ تغییر کند. شمس آذر نیز در این بازی هرچه در توان داشت را نشان داد، اما در نهایت با نتیجه سه بر یک در قزوین مقابل مدافع عنوان قهرمانی شکست خورد.

پرسپولیس در نیمه اول تحت فشار زیادی قرار داشت، اما شاگردان اوسمار روی تیزهوشی در حمله توسط اوستون ارونوف به گل اول رسیدند و برنده به رختکن رفتند.

در نیمه دوم اما این شمس آذر بود که خیلی زود به گل دست یافت. در این هفته هم پرسپولیس با اشتباه در دفاع دروازه‌اش را باز شده دید. در دقیقه ۵۰ مسعود ریگی لب خط توپ را از دست داد و در ادامه هم به شکل عجیبی از امیرمحمد نسایی دریبل خورد. نسایی سپس سانتر خوبی به روی دروازه انجام داد و محمد پاپی دروازه بیرانوند را باز کرد.

با این حال، خود مسعود ریگی ده دقیقه بعد با شوت پای چپش اشتباهش را با گلزنی جبران کرد. پرسپولیس ۳۰ دقیقه بعدی را به اداره بازی گذراند و دقیقه ۹۰ این مهدی ترابی بود که با اشتباه گلر حریف از روی ضربه ایستگاهی دروازه قزوینی‌ها را برای بار سوم باز کرد.

با این نتیجه پرسپولیس صدرنشین باقی ماند و با توجه به پیروزی استقلال مقابل گل گهر، سرخ‌ها با برتری یک امتیازی نسبت به حریف سنتی به استقبال هفته پایانی خواهند رفت.

جواب

Your email address will not be published.