پایان فیلمبرداری فصل دوم «حلقه‌های قدرت» و اطلاعات جذاب از فصل سوم

فیلمبرداری فصل دوم «حلقه های قدرت» به طور رسمی به پایان رسید و یک به روز رسانی هیجان انگیز در مورد آینده سریال به اشتراک گذاشته شد.

به گزارش هالیوود رپورتر، با اتمام فیلمبرداری فصل دوم بسیار پر انتظار این مجموعه تلویزیونی، انتظار می‌رود که “حلقه‌های قدرت” به انتشار خود در انتهای امسال بازگردد.

این اتفاق دو سال پس از انتشار فصل اول سریال پیش‌داستان “ارباب حلقه‌ها” در پرایم ویدئو رخ داده است.

با این حال، تأیید بازه زمانی انتشار تنها خبر جذاب برای طرفداران نیست، همانطور که نمایش فانتزی موفق ممکن است آینده ای فراتر از فصل دوم داشته باشد.

پاتریک مک‌کی و جی دی پین، خالقان “حلقه‌های قدرت” ظاهراً شروع به جمع‌آوری ایده‌های اولیه برای فصل سوم کرده‌اند، اگرچه اتاق نویسندگان هنوز افتتاح نشده و فصل سوم آن هنوز رسمی نشده است.

مک کی و پین یک قرارداد انحصاری سه ساله با استودیو ام جی ام آمازون بسته‌اند. به عنوان بخشی از این معامله، آنها همچنین شرکت تولیدی خود را به نام 10:40 Productions راه اندازی خواهند کرد. این قرارداد به استودیو ام جی ام آمازون حقوق انحصاری تمام پروژه های تلویزیونی اعطا می کند.

ورنون سندرز، رئیس بخش تلویزیون در استودیو ام جی ام آمازون، در بیانیه‌ای گفت:

«ما همچنان از گستره و مقیاس دید آن‌ها و موفقیت جهانی عظیمی که “حلقه‌های قدرت” در فصل اول رکوردشکنی آن به دست آورد، شگفت‌زده می‌شویم.

ما مشتاقانه منتظریم تا مشتریان پرایم ویدیو ماجراجویی حماسی و درام پرمخاطره ای را که جی دی و پاتریک در طول فصل دوم و بعد از آن به ساختن ادامه می دهند، تجربه کنند».

برای فصل سوم، آمازون قصد دارد تا تولید را از استودیوهای فیلم بری به یک امکانات تولید جدید در استودیوهای شپرتون انتقال دهد.

مکزیم بالدری، صحبت‌هایی را که با هم‌ستار اوین آرتور در سال گذشته به واریتی داشت، به طرفداران چه انتظاراتی از فصل دوم دارند، شرح داد: “کمی بیشتر از فعالیت‌های اکشن است. اکشن های بیشتری وجود دارد.”

آرتور افزود: “بله، قطعاً سریع‌تر است و بیشتر اتفاق می‌افتد.”

“حلقه‌های قدرت” در سال ۲۰۲۲ در سرویس استریمینگ آمازون پرایم ویدئو به راه اندازی شد و گزارش شد که پربیننده‌ترین سریال اصلی در هر منطقهٔ این پلتفرم بوده است.