پایان سکوت امباپه پس از زمانی طولانی!

رئال مادرید بهترین فرصت برای جذب کیلیان امباپه را داشت، اما مذاکره با پی اس جی را رد کرد. این ستاره فرانسوی ماه گذشته و با عدم تمدید قرارداد، به طور رسمی به فهرست فروش باشگاه وارد شد، اما باشگاه مادریدی تصمیم به ارائه هیچ پیشنهادی به او نگرفت.

روابط با پی اس جی به حدی خراب شده است که رئال تصمیم گرفته بود تا تا پایان دوره نقل و انتقالات، منتظر عملکرد امباپه در پی اس جی بماند و سپس اقدام به مذاکره کند. با بازگشت امباپه به تمرینات تیم اصلی پی اس جی، همه چیز تغییر کرد.

امباپه به تمرینات بازگشت و برای بازی با تولوز نیز فراخوانده شد. او در این بازی حضور یافت و یک گل برای تیمش زد و سپس به سمت هواداران رفت و اظهار کرد که می‌ماند. با این حال، اطلاعاتی درباره ماندن یا رفتن او به فرانسه یا اسپانیا وجود ندارد.

پاریس سن ژرمن تلاش می‌کند تا امباپه را تازه ترتیب دهد، اما موقعیت او تغییر نکرده است و ممکن است در کمتر از 10 روز با تمامی شواهد نقل و انتقالات، اتفاقات غیرمنتظره‌ای رخ دهد.

امباپه قصد دارد بعد از بازی با لانس (شروع مسابقه ساعت 22:30 به وقت تهران) در روز شنبه به خبرنگاران مراجعه کند و اطلاعاتی را در مورد وضعیتش اعلام کند. آیا او تمدید را اعلام خواهد کرد یا حرف‌هایی شوکه‌کننده از او خواهیم شنید؟

این ستاره فرانسوی با بی‌توجهی به شایعات و حدس‌ها، اخیراً در اینستاگرام خود یک پست از یکی از برندهای حامی خود را به اشتراک گذاشته است، در حالی که تمامی منتظر نشست خبری شنبه‌اش هستند.