ویدیو | تساوی لیورپول در مقابل آرسنال | طلسم یونایتد همچنان پا برجاست!

در هفته سی ام از رقابت های لیگ برتر انگلیس، آرسنال و لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی دو بر دو خاتمه یافت و شاگردان میکل آرتتا که در کورس قهرمانی هستند، در این بازی یک امتیاز گرفتند و نتوانستند هر سه امتیاز بازی را بگیرند.

این بازی یک بازی بسیار جذاب و دیدنی بود. در این دیدار آرسنال ابتدا دو گل به ثمر رساند اما شاگردان آرتتا نتوانستند در ورزشگاه خانگی تیم لیورپول دو گل خود را حفظ کنند و در نهایت دو گل دریافت کردند و بازی دو بر دو مساوی شد. دو گل آرسنال توسط گابریل مارتینلی در دقیقه 8 و گابریل ژسوس در دقیقه 28 زده شدند. پاس گل دوم آرسنال را گابریل مارتینلی داد تا در این بازی یک گل زده باشد و یک پاس گل داده باشد.

در دقیقه 42، محمد صلاح یکی از گل ها را جبران کرد و بازی دو بر یک شد. در نیمه دوم صلاح در دقیقه 54 یک ضربه پنالتی را از دست داد و نتوانست بازی را مساوی کند. گل دوم لیورپول در دقیقه 87 توسط روبرتو فیرمینو روی پاس ترنت الکساندر آرنولد به ثمر رسید و به این ترتیب پیروزی از چنگ آرسنال خارج شد.

ادامه طلسم نبردن لیورپول بعد از برد مقابل منچستر یونایتد

لیورپول در هفته بیست و ششم از رقابت های لیگ برتر انگلیس بود که موفق شد در ورزشگاه آنفیلد با نتیجه 7 بر 0 منچستر یونایتد را شکست دهد و به این ترتیب هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد و رقیب دیرینه خود را تحقیر کند.

اما پس از آن بازی به نظر می رسد که لیورپول به طور کامل طلسم شده است چرا که لیورپولی ها از وقتی که منچستر یونایتد را با نتیجه 7 بر 0 شکست داده اند، حتی در یک بازی هم نتوانسته اند پیروز شوند و اوضاع برای آن ها مناسب پیش نرفته است

لیورپول پس از برد 7 بر صفر مقابل منچستر یونایتد، در بازی مقابل بورنموث شکست خورده است. لیورپولی ها مقابل رئال مادرید و منچستر سیتی هم باخته اند و مقابل چلسی مساوی کرده اند. اکنون لیورپول مقابل آرسنال هم به تساوی دو بر دو رسید و به این ترتیب نتوانست باز هم به پیروزی برسد.

در حقیقت لیورپول پس از پیروزی هفت بر صفر مقابل منچستر یونایتد در پنج بازی پیاپی پیروز نشده است و در یک طلسم گرفتار شده است و باید دید که تیم یورگن کلوپ در نهایت چه زمانی موفق می شود این طلسم را بشکند.

شاگردان کلوپ بیش از یک ماه است که طعم پیروزی را نچشیده اند.

ویدیو | خلاصه بازی | کامبک قرمز ها در دیدار نفس گیر