واکنش مسی به خداحافظی هم‌تیمی سابقش از فوتبال

لیونل مسی با انتشار پیامی در شبکه‌های مجازی از سسک فابرگاس تمجید و از تصمیمش مبنی بر خداحافظی از فوتبال حمایت کرد.

سسک فابرگاس به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و به این ترتیب این ستاره سابق بارسلونا، آرسنال و چلسی کفش های خود را آویخت. فابرگاس تصمیم گرفت که در سن 36 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کند. بسیاری از بازیکنان در این سن و سال راهی فوتبال آمریکا یا عربستان می شوند اما ترجیح فابرگاس این بود که از دنیای فوتبال خداحافظی کند. فابرگاس فصل 2022/23 را در تیم کومو در دسته پایین تر فوتبال ایتالیا توپ زد و اکنون با به پایان رسیدن فصل تصمیم گرفت که از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

لیونل مسی هم تیمی سابق فابرگاس در باشگاه بارسلونا در توییتر نوشت: “تو هم اکنون می دانی که ما چه قدر تو و خانواده‌ات را دوست داریم. ما خاطرات زیادی در ادامه زندگی باهم خواهیم ساخت. ما عاشق تو هستیم و برایت در مقطع جدید زندگی، بهترین‌ها را آرزو می کنیم.”

این بازیکن از سال 2003 تا 2011 در آرسنال حضور داشت و به نوعی در این باشگاه تبدیل به یک ستاره شد. او در سال 2011 راهی بارسلونا شد و زیر نظر پپ گواردیولا در تیم رویایی او کار خود را شروع کرد. فابرگاس تا سال 2014 در بارسلونا بود و پس از آن راهی چلسی شد و در چلسی با ژوزه مورینیو کار کرد. فابرگاس از بازیکنانی است که هم با مورینیو و هم با گواردیولا کار کرده است. این بازیکن تا سال 2019 در چلسی حضور داشت و پس از آن راهی موناکو شد و تا سال 2022 در فوتبال فرانسه بود و در نهایت راهی کومو شد و اکنون هم خداحافظی کرده است.